Пчеларка твори изящество от восък Деяна Такиева създава свещи и фигурки като хоби покрай отглеждането на 400 пчелни семейства

На 21 май 2018 да почерпят

Българин арестуван в Марсилия – имал материали, годни за сглобяване на бомба

Почина световноизвестната оперна прима Христина Ангелакова

“Левски” на бараж за Лига Европа

БСП и ГЕРБ на балотаж за кметския пост в Галиче

И при храната има мода Кои са основните кулинарни трендове

Катастрофа между камион и товарен микробус край Монтана Един човек е пострадал

Медиците от болницата в Ловеч излязоха на пореден протест

Графа е първият, който се раздели със свой талант в „Гласът на България“

Стоичков срещу Зидан в Париж

Прогнозата на Светлана Тилкова – Алена за кралската сватба: Кармична разплата тегне над брака на Хари и Меган Принцът се жени без да е сигурен, а новата херцогиня на Съсекс ще се дразни на характера му

Отровни слухове текат от чешмите в София В норма са всички проби, увериха институциите, отговорни за проследяването и контрола

Ивет Лалова първа на 200 метра в Турция

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 21 май 2018

Изложба на 62-ма пловдивски художници откриха в Пазарджик

Представителна изложба “100 х 100 пловдивчани” с живописни творби на 62-ма художници бе открита в петък вечерта в художествена галерия “Станислав Доспевски.
Картините на майсторите на четката от града под тепетата ще останат в Пазарджик до 4 декември, като почитателите на съвременно българско изобразително изкуство ще имат цял месец на разположение да посетят и разгледат експозицията.
Проектът “100х100 Пловдивчани” на куратора Костадин Отонов, реализиран поетапно в галерия “А+” в Пловдив достигна размери, в които вече може да бъде представен цялостно. Първото такова представяне е в художествена галерия “Станислав Доспевски” в Пазарджик.
Географската близост не е единственият фактор да бъде избран Пазаджик – великолепното пространство на галерия “Станислав Доспевски” дава възможност за разгръщане на колекцията, така че посетителят да добие представа за пъстротата в търсенията на няколко поколения пловдивски художници. Форматът не е избран случайно. Той поставя в равни стартови условия всички участници и е предпоставка за осмисляне на посланието, закодирано в самото заглавие.
“Сто на Сто” не е само 100х100 см, изразът предполага принадлежност, пълно отдаване, нещо като сертификат за истинност и сигурност. Освен всичко друго квадратът концентрира идеята на автора, “елиминирайки” периферното зрение и “пейзажното” виждане. Поради това дори пейзажите в колекцията подсъзнателно действат концептуално и провокират вглеждане вместо съзерцание. Почетно място в колекцията заема творба на Георги Божилов – Слона, притежание на галерията-домакин.
В изложбата са представени 62-ма автори, всеки със своята индивидуалност, образност, творческо кредо. Техните имена по азбучен ред са:
1. Ангел Пачаманов
2. Ангел Китипов
3. Александър Филев
4. Борис Роканов
5. Борис Богданов
6. Васил Стоев
7. Вихра Григорова
8. Васко Тенев
9. Веско Велев
10. Венета Маринова
11.  Георги Урумов
12. Гергана Николова
13.  Дамян Христов
14.  Даниела Русева
15.  Димитър Шопов
16.  Димитър Воденичаров
17. Емил Марков
18. Ели Станчева
19. Емилия Арабаджиева
20. Жени Бузукова
21. Жорж Трак
22. Жорж Сопаджиев
23. Зина Жекова
24. Иван Генов
25. Иван Чакъров
26. Илия Желев
27. Илиана Манукова
28. Иван Шишков
29. Константин Константинов
30. Кирила Георгиева
31. Кирил Иванов
32. Лили Кючукова
33. Митко Железаров
34. Михаела Иванова
35. Михаил Анастасов
36. Моника Роменска
37. Милена Бочукова
38. Маргарита Джарова
39. Митко Кирчев
40. Николай Нягулов
41. Николай Рогачев
42. Недко Итинов
43. Никола Певичаров
44. Никола Минчев
45. Николай Томов
46. Палмиро Дечевски
47. Петър Кочевски
48. Петър Беляшки
49. Полина Станчева
50. Румен Жеков
51. Румен Нечев
52. Румен Манолов
53. Станимир Видев
54. Стефано Поповски
55. Снежана Фурнаджиева
56. Светослав Чавдаров
57. Сашо Савов
58. Христо Николов
59. Христо Бозуков
60. Христо Жеков
61. Янко Ненов
62. Яна Илиева

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.