Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Изнесена приемна на КЗП в Кърджали консултира за безопасно пазаруване Приемат се и сигнали за нелоялни търговски практики

Изнесена приемна отваря в Кърджали днес Комисията за защита на потребителите .

На входа на градската градина в областния град, откъм страната на театъра, гражданите и гостите на града ще могат за получат полезни съвети за безопасно пазаруване, както и да подадат сигнали за нелоялни търговски практики.

Приемната започва работа от 11.00 часа и ще продължи до 13.00. Възможно е приемната да продължи работа и до по-късен час, ако има интерес от страна на потребители.

„Ще сме готови да реагираме на всякакви сигнали и разбира се да отговорим на всички потребителски въпроси, които вълнуват гражданите“, каза председателят на КЗП Димитър Маргаритов пред радио Кърджали по БНР. Той подчерта, че експертите ще са готови да дадат разяснения по конкретни казуси. За всички посетили приемната ще има кратки разяснителни материали.

„Надявам се, че ще бъде интересно, и че нашите екипи ще бъдат максимално полезни на хората, които ще ни потърсят“, допълни Димитър Маргаритов. „Виждаме как потребителската култура на гражданите все повече се повишава. Надявам се, че това е и в резултат на информационните кампании като и на тези приемни, които от няколко месеца разкриваме в различни градове от страната. Те имат по-скоро превантивна цел – да популяризират потребителските права, да насочат гражданите към разбирането, че трябва да реагират, когато усетят, че към тях се адресира нелоялна търговска практика”, каза още Маргаритов.

Председателят потвърди, че Комисията вече активно следи пазара на стоките за ученика, включително рекламите и анонсите. „Сега си давам сметка, че е знаково нашето присъствие в Кърджали точно в първия учебен ден, защото ние трябва да полагаме много сериозна грижа за това децата и учениците също да са наясно със своите права, когато пазаруват. Тук отваряме нова голяма тема, свързана с образоваността на най-младите потребители и с необходимостта те да получават базови знания за своята потребителска защита още в класната стая”, подчерта Димитър Маргаритов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.