Делегация на ЕК оцени високо работата на ГДБОП в сферата на киберсигурността

Спас Русев гледа „Левски“

Въвеждат Монтесори педагогика в детските градини в Габрово Проектът стартира с 90 000 лева

НКЖИ: Неразрешена маневра е причина за дерайлиралата цистерна с газ на гара Бяла

Борисов и Меркел разговарят в резиденция Бояна (СНИМКИ)

Екатерина Захариева: Реалистично е Македония да получи покана за членство в ЕС още тази година

Произвеждат 50 хиляди кубика сняг за Световното по сноуборд в Банско

4-годишно детенце почина, роми окупираха разложката болница

Остава бедственото положение в смолянската община Баните

Пушач издаде пиян шофьор в Шумен

Бойко Борисов посрещна Ангела Меркел на летището (ВИДЕО)

Българин от Русе извади богоявленския кръст в македонска община, отрупаха го с подаръци

Йоханес Хан: Европа не може да се сведе до банкомат

76,4 млн. лв. е проектобюджетът на Велико Търново за годината Предвидени са 300 000 лева за ремонт на пътища в населените места

Задържаният куриер на алоизмамниците имал регистрация за наркотици

Израелци създали свръхикономичен двигател

Израелските създатели се нуждаят от $40-50 млн., за да продължат работата си. Снимка АФП

Израелска фирма обяви създаването на свръхикономичен автомобилен двигател с вътрешно горене, който може драстично да намали консумацията на гориво и да доведе до истинска революция в индустрията, предаде АФП. Цената на нововъведението ще бъде около $100, а компанията “Акуариас енджинс” заявява, че с едно зареждане на резервоара може да бъдат изминати 1600 километра – двойно повече в сравнение с настоящите стандарти.

В момента проектът е представен за обсъждане във френския гигант “Пежо”. По-добрата му ефективност е показана при тестове на германската инженерна компания ФЕВ. “Пежо” потвърди, че разглежда предложението “без предварителни ангажименти”.

Едноцилиндровият двигател на базираната край Тел Авив фирма заменя традиционния, при който има няколко бутала, движещи се нагоре и надолу, с едно, което се движи странично. Той има под 20 части и зарежда два електрогенератора, които задвижват автомобила.

Все пак анализатори от индустрията поставят под въпрос шансовете за успех на фона на все по-голям интерес на инвеститорите към електромобилите. Според тях най-добър ход ще е създаването на хибрид, който да се движи на бензин и електричество.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.