На 27 март 2019 да почерпят

Кубрат Пулев – целувка за милиони?

Борисов: Писах на премиерите на Гърция, Испания, Ирландия, Португалия, Словакия и Хърватия да подкрепят усилията ни за справедливи мерки по пакета “Мобилност”

Пука им на циганите, че сме профукали 1 милиард за тях Красимир Каракачанов организира кръгла маса за циганизацията на България

Продават хижа и хотел на ВМЗ-Сопот Към един от имотите има планинско пасище от 1,1 млн. кв.м

НАП проверява сделките на „Артекс“ (обзор) Антикорупционната комисия изисква документи от фирмата за 4 години назад

Вижте евтиния апартамент от „Артекс“ на зам.-министъра на енергетиката Красимир Първанов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 27 март 2019

Укрепването на свлачището по пътя Смолян – Мадан започва до лятото

700 превозвачи блокират Страсбург Шествие ще затвори и центъра на София

Рекорден ръст на потребителските заеми Спестяванията на гражданите в банките нараснаха с 4 млрд. лв.

Бисер Лазов, основен свидетел по делото “КТБ”: Цветан Василев плащаше на Иван Костов и дъщеря му (обзор) Банкерът беглец давал по 25 000 лв. на месец на бившия премиер до фалита през 2014 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 27 март 2019

Макрон продаде на Китай 300 „Еърбъс“-а

Стартира седмият сезон на „Футбол за приятелство“ Началото бе дадено от Газпром, официален спонсор на Шампионска лига

Инж. Дончо Атанасов, АПИ: Зимното поддържане е на добро ниво, проблем е огромният трафик на тежкотоварни автомобили

Инж. Дончо Атансов

Всички магистрали са в нормална експлоатация като са почистени и главните пътища. Има ограничения за тежкотоварни автомобили в участък между Русе и Бяла заради катастрофа, но след половин час ще бъде освободен, така и там няма да има проблем. Това каза пред БНТ инж. Дончо Атанасов – председател на Агенция „Пътна инфраструктура“, който коментира, че зимното поддържане на републиканската пътна мрежа е на добро ниво, а големият проблем е огромният трафик на тежкотоварно движение.

„Българските пътища – 20 хил. републиканска и около 23 общинска пътна мрежа, работят при много тежки метеоролгични условия. Идентични са Румъния и Русия, които са свързани с големите амплитуди, около 80, 90 градуса. Другият проблем е многократното замръзване на пътната обстановка. Това са много тежки условия за работа на републикански път, било то и на общински. Оттам поради дългото неремонтиране на някои от пътищата, общинската също. Влизането на водата в пукнатините се отварят дупки“, каза Инж. Дончо Атанасов.

По думите му българските пътища са с добро качество и не бива да сме нихилисти, защото според него в Европа никъде не се работи при такива температурни амплитуди. „Имаме 1000 лв. на километър, Германия е с 30 хиляди евро. Правителството дава, колкото е възможно.“, каза още той.

Инж. Атанасов коментира още, че тол системата ще даде възможност републиканските пътища да се приведат в нормално експлотационно състояние.

„Германската тол система е въвеждана 7, 9 години, нашата амбиция е да я въведем за година, година и половина и затова денонощно работим за това. Имаме проблеми в участъки на автомагистрали 1-ви 2-ри клас пътища, които са неремонтирани 20,25-30 години“, каза председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Инж. Атанасов коментира още, че лятото отново предстоят ремонти на пътищата като ще се започне с отсечката Поморие до Равда и се очаква до края на юни тя да бъде пусната в нормална експлоатация, а след това ще започне обходът на Поморие.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Нагъл, та нагъл!!!!! Какво поддържане, бе дебелак???? Дупка до дупка, неремонтирани с десетилетия пътища, знаците изпотрошени или въобще ги няма, и още, и още….. А иначе – всяка година винетките все по-скъпи и по-скъпи!!!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.