Испания изпревари Италия по брой на заразените

Тръмп уволни шеф от разузнаването, участвал в импийчмънта срещу него

Бизнесът иска промени Закона за извънредното положение

Семейството на 1-годишното дете с Covid-19 се е завърнало от Германия

СЗО: Коронавирусът поваля все повече здрави и млади хора

Близо 60 000 души са починали от новия коронавирус

Премиерът Борисов: Два завода в България тестват произовдство на респиратори Не ми се занимава повече с президента. СЗО каза , че социалната изолация трябва да продължи, заяви той

430 нови заразени с коронавирус в Москва за денонощие 3357 достигна броят на случаите в руската столица

Джамбазки: #ИзбирамБългарското. България има нужда от икономически патриотизъм! Купувайте българското!

Менда Стоянова: За два дни са регистрирани 230 фирми по мярката „60/40“

44-годишна жена е убита от мъжа си в с. Ново Оряхово

Любимите рецепти на Том Круз Актьорът сам изпълнява каскадите във филмите си

Готово е мобилното приложение за разпространението на коронавируса у нас (На живо) Системата, ще подава данни към МВР, които следят карантинираните, към личния лекар, РЗИ, МЗ и т.н.

Захариева: Никой не си мисли, че световната пандемия няма да се отрази на икономиката

Шуменец показа бонсай градината си – природата не признава коронавирус (СНИМКИ)

Инж. Дончо Атанасов, АПИ: Зимното поддържане е на добро ниво, проблем е огромният трафик на тежкотоварни автомобили

Инж. Дончо Атансов

Всички магистрали са в нормална експлоатация като са почистени и главните пътища. Има ограничения за тежкотоварни автомобили в участък между Русе и Бяла заради катастрофа, но след половин час ще бъде освободен, така и там няма да има проблем. Това каза пред БНТ инж. Дончо Атанасов – председател на Агенция „Пътна инфраструктура“, който коментира, че зимното поддържане на републиканската пътна мрежа е на добро ниво, а големият проблем е огромният трафик на тежкотоварно движение.

„Българските пътища – 20 хил. републиканска и около 23 общинска пътна мрежа, работят при много тежки метеоролгични условия. Идентични са Румъния и Русия, които са свързани с големите амплитуди, около 80, 90 градуса. Другият проблем е многократното замръзване на пътната обстановка. Това са много тежки условия за работа на републикански път, било то и на общински. Оттам поради дългото неремонтиране на някои от пътищата, общинската също. Влизането на водата в пукнатините се отварят дупки“, каза Инж. Дончо Атанасов.

По думите му българските пътища са с добро качество и не бива да сме нихилисти, защото според него в Европа никъде не се работи при такива температурни амплитуди. „Имаме 1000 лв. на километър, Германия е с 30 хиляди евро. Правителството дава, колкото е възможно.“, каза още той.

Инж. Атанасов коментира още, че тол системата ще даде възможност републиканските пътища да се приведат в нормално експлотационно състояние.

„Германската тол система е въвеждана 7, 9 години, нашата амбиция е да я въведем за година, година и половина и затова денонощно работим за това. Имаме проблеми в участъки на автомагистрали 1-ви 2-ри клас пътища, които са неремонтирани 20,25-30 години“, каза председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Инж. Атанасов коментира още, че лятото отново предстоят ремонти на пътищата като ще се започне с отсечката Поморие до Равда и се очаква до края на юни тя да бъде пусната в нормална експлоатация, а след това ще започне обходът на Поморие.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Лъжеш или говори неистини….ние го виждаме…

  2. Нагъл, та нагъл!!!!! Какво поддържане, бе дебелак???? Дупка до дупка, неремонтирани с десетилетия пътища, знаците изпотрошени или въобще ги няма, и още, и още….. А иначе – всяка година винетките все по-скъпи и по-скъпи!!!!!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.