Томислав Дончев за административната реформа: Съпротивата е системна, изключително здрава, зловеща Вицепремиерът лично ще ходи по ведомствата. Борисов: Поемаш и контролираш

Изтича срокът за подаване на данъчни декларации

Николина Ангелкова: От началото на мандата сме редуцирали неохраняемите плажове от 106 на 89

Благородник от кралския двор За първи път Land Rover предлага Plug-In хибридна система

Корабите по река Дунав вече задължително трябва да са с автоматична индикация

Еврокомисар Пиер Московиси: България е следващият член на еврозоната, но първо трябва силна икономика

883 цивилни са убити при въздушните удари на водената от САЩ коалиция в Сирия и Ирак

Пребита и ограбена 75-годишна жена вдигна на бунт жителите на Златарица

Спортният министър: Трябва да се търси лична отговорност при хулиганството

Сестрата на Ким Чен-ун предложи да се ускори обединението на двете Кореи

Какво е “секс бомба”? Отговорът на радио Ереван

“Българска гордост” е понятие още от Средновековието Моята ограда в Созопол е четири пъти по-стара от Америка

САЩ се надяват, че ще бъде постигнат напредък към мир на Корейския полуостров

Вътрешният министър Валентин Радев: Кражбите на коли са намалели с около 29%

Регистрирани са над 40 турски нарушения над въздушното пространство на Гърция в района на Егейско море

Инж. Дончо Атанасов, АПИ: Зимното поддържане е на добро ниво, проблем е огромният трафик на тежкотоварни автомобили

Снимка: БНТ

Всички магистрали са в нормална експлоатация като са почистени и главните пътища. Има ограничения за тежкотоварни автомобили в участък между Русе и Бяла заради катастрофа, но след половин час ще бъде освободен, така и там няма да има проблем. Това каза пред БНТ инж. Дончо Атанасов – председател на Агенция “Пътна инфраструктура”, който коментира, че зимното поддържане на републиканската пътна мрежа е на добро ниво, а големият проблем е огромният трафик на тежкотоварно движение.

“Българските пътища – 20 хил. републиканска и около 23 общинска пътна мрежа, работят при много тежки метеоролгични условия. Идентични са Румъния и Русия, които са свързани с големите амплитуди, около 80, 90 градуса. Другият проблем е многократното замръзване на пътната обстановка. Това са много тежки условия за работа на републикански път, било то и на общински. Оттам поради дългото неремонтиране на някои от пътищата, общинската също. Влизането на водата в пукнатините се отварят дупки”, каза Инж. Дончо Атанасов.

По думите му българските пътища са с добро качество и не бива да сме нихилисти, защото според него в Европа никъде не се работи при такива температурни амплитуди. “Имаме 1000 лв. на километър, Германия е с 30 хиляди евро. Правителството дава, колкото е възможно.”, каза още той.

Инж. Атанасов коментира още, че тол системата ще даде възможност републиканските пътища да се приведат в нормално експлотационно състояние.

“Германската тол система е въвеждана 7, 9 години, нашата амбиция е да я въведем за година, година и половина и затова денонощно работим за това. Имаме проблеми в участъки на автомагистрали 1-ви 2-ри клас пътища, които са неремонтирани 20,25-30 години”, каза председателят на Агенция “Пътна инфраструктура”.

Инж. Атанасов коментира още, че лятото отново предстоят ремонти на пътищата като ще се започне с отсечката Поморие до Равда и се очаква до края на юни тя да бъде пусната в нормална експлоатация, а след това ще започне обходът на Поморие.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Нагъл, та нагъл!!!!! Какво поддържане, бе дебелак???? Дупка до дупка, неремонтирани с десетилетия пътища, знаците изпотрошени или въобще ги няма, и още, и още….. А иначе – всяка година винетките все по-скъпи и по-скъпи!!!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.