РИОСВ-Бургас за скандала „Смокиня“: Собствениците на самонастанилите се каравани трябва да ги преместят сами

Референдум за нова визия на улица в Бургас

Приведоха мъж от затвора за повдигане на обвинения за три измами на пенсионери Възрастните хора ловко били преметнати, докато му услужвали с разваляне на пари

В Бургас търсят приемни родители

Пътен нарушител опитал да подкупи катаджии Водачът нямал застраховка и колата била с прекратена регистрация

48-годишен набил майка си и подпалил покъщнината й на двора Осъжданият извършител бил намерен и арестуван

Добротворци с поредна кампания в помощ на бездомни и самотни възрастни хора Акцията „Имам нужда от теб” започва във Велико Търново и Горна Оряховица

Прокуратурата поиска постоянен арест за петима от задържаните при спецакция срещу тероризма

Премиерът: Трябва да сме готови за всякакъв сценарии за Брекзит

Борисов към кметовете: Ако не вземете мерки да си почистите къщичките по места – то ще избива, дали в „Судужук“ или нещо друго

Премиерът Бойко Борисов: Не трябва да стоим само на резултатите, които сме постигнали (НА ЖИВО)

Цветан Цветанов: ГЕРБ е най-добрата платформа за решаване на проблемите в регионите (СНИМКИ и ВИДЕО)

Семеен хорър отива в Сънданс Шана Кърслей с главна роля

Фандъкова: Предизборната кампания на ГЕРБ ще се противопостави на популизма (ВИДЕО и СНИМКИ)

Водещият кандидат на ЕНП Манфред Вебер: По-силни граници и икономика, благодарение на ГЕРБ и на Бойко Борисов

Инж. Дончо Атанасов: Не намирам пропуски в работата на АПИ, довели до трагедията край Своге

Снимка ТРУД/ Архив

Не намирам пропуски в работата на АПИ, довели до трагедията край Своге. Това каза пред журналисти инж. Дончо Атанасов – член на УС на АПИ, след разпит в Националната следствена служба.

„По завоя, където стана инцидентът, никога никой нищо не е коментирал. Има протоколи – всички документи са представени пред следствието. Никой никога не е коментирал за реконструкция на пътя този завой да бъде изправен“, каза инж. Атанасов и обясни, че договорът с фирмата изпълнител е по FIDIC. По думите му това са договори, които се изпълняват в целия свят.

На въпрос дали държавата има механизъм да накара строителната фирма да си свърши работата, той отговори, че по договори по FIDIC това е трудно. „Тези договори са доста особени. Направили сме всичко, което е могло да направим, съгласно договорите за текущ ремонт. Ремонтирането е в гаранционен срок – т.е. трябва фирмата да го направи. Препоръките са достигали до нея – тя е била известена с писма. В рамките на договорите, които изтичат в края на 2018 г., е трябвало да има отремонтиране.“

Той повтори няколко пъти, че всичко, което АПИ е могла да направи, е направила. „Сложи ли сме знаци, ограничили сме скоростта драстично. Според наши измервания обаче превишението на скоростта в този участък е с 30-40% от всички автомобили – и леки, и тежкотоварни, и автобуси. Откровено казано, не намирам пропуски в работата на АПИ, довели до трагедията“, коментира инж. Атанасов.

На въпрос дали е излязъл от следствието като свидетел или обвиняем той отговори: „Като свидетел“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.