Картофите имат много полезни качества Съдържат витамин С и важни за здравето фибри

Катастрофа ограничава движението по магистрала „Тракия“ в посока София

Еманюел Макрон: Търговското напрежение е в ущърб на всички

Министър Банов иска оставката на директорката на Националното музикално училище

Ердоган: Турция ще защитава правата си в Източното Средиземноморие, въпреки заплахите на Запада

Борис Джонсън ще лобира пред Тръмп за Джордж Озбърн като директор на МВФ

Нови горски пожари обхванаха различни части на Гърция

Космическият апарат „Чандраян-2” изпрати снимка на Луната (СНИМКИ)

Фотошоп издънки пълнят Instagram Български звезди прекалиха с ретуш на свои снимки това лято

Премиерът Борисов: Потвърденият кредитен рейтинг на България е поредната висока оценка за реформите у нас

Момче подкара колата на майка си в Германия, летя със 180 км/час

Туск: ЕС е готов да помогне финансово на Бразилия за гасенето на пожарите

Юрген Клоп – един голям треньор, който не мисли за пари Мениджърът на Ливърпул вече е в залата на славата на клуба

Мъж наръга жена си с нож след скандал

Голям пожар в близост до автокъщи във Варна Осем коли на пожарната се борят за овладяване на пламъците

Инж. Лазар Лазаров: Имало е знаци в района, където са работили Боян Петров и Андрей Ковачев

„Имало е предупредителни знаци за намаляване на скоростта в района, където са работили Боян Петров и Андрей Ковачев в Кресненското дефиле“, каза председателят на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инженер Лазар Лазаров пред БНТ.

„Малко преди самото местоположение на инцидента е било сигнализирано в пътни знаци за каране по-внимателно в района, в който Боян Петров и Андрей Ковачев са работили. А отделно те са били на отбивката“, поясни Лазаров.

Лазаров обясни, че Агенция „Пътна инфраструктура“ е работили съвместно с НПО-та, които е трябвало да направят оценка на околната среда в района, за да се предоставят на проектантите мерки, които да заложат при реализиране на безопасен път в дефилето. Именно затова Петров и Ковачев са били там.

За първи път проектът за района бе показан. Той ще има второ трасе в източната част и в него ще бъдат построени няколко тунела. Трасето няма да е като типична магистрала, а двулентов нов път.

„Кресненското дефиле е сеизмичен район, затова не може да се говори за тунел там. Вариантът е да има едно трасе на магистралата, която ще преминава оттам, другата да е източно разположена, ние затова работихме с Петров и Ковачев за екологична оценка на района. Районът в Кресненското дефиле не е безопасен въобще и търсим варианти, няма как да се направи чисто нова магистрала извън Кресненското дефиле, понеже няма средства, това сме го обсъждали с еколозите. Само едната лента ще е извадена в източна посока“, каз аоще Ковачев.

 

 

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.