На 23 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 23.10.2019

Стрелба в училище в Калифорния, един човек е ранен (СНИМКИ и ВИДЕО)

Две жертви на поройни дъждове в Италия

Жертви и ранени след стрелба във ферма в Русия

Путин след срещата си с Ердоган: Постигнахме съдбоносни решения за Сирия

Еврокомисар: Влизането в Шенген на Хърватия, България и Румъния е още по-необходимо при сегашните предизвикателства

„Фолксваген“ не търси ново място за завода си, проектите са замразени

Осъдиха трима българи в Санкт Петербург за опит за продажба на 40 кг кокаин Ще лежат от 10 до 12 г. в изправителен лагер със строг режим

Ердоган: Турция и Русия ще извършват съвместни патрули в Сирия

Баде Ишчил си хвана младо гадже

Вебер за мониторинговия доклад на ЕК за България: Добра работа, Бойко Борисов!

Настояват за спиране на финансовото подпомагане на Тома Белев от държавата В писмо до премиера Бойко Борисов искат отстраняване от длъжността му в Министерския съвет

УЕФА ни предупреди за напускането на Боби

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 октомври 2019

Инж. Стоян Братоев: Най-добрият кмет на София е този, който е направил най-много за метрото

Най-добрият кмет на София е този, който е направил най-много за метрото. Когато някой опита да прави негативна кампания чрез метрото, това не е добре за него. Това заяви инж. Стоян Братоев, изпълнителен директор на „Метрополитен“, по Канал 3.

„Много често виждам в метрото и депутати, министри, журналисти – по-удобно им е да пътуват с метрото. За нас всички те са пътници в метрото“, изтъкна инж. Братоев.

Той посочи някои от големите предимства на метрополитена за столицата. „Едно голямо предимство на метрото е, че човек оставя автомобила си. При сегашното метро с 2 линии близо 70 000 автомобила по-малко се движат в София на ден, близо 75 000 тона вредни вещества по-малко се изхвърлят в атмосферата годишно“, каза Стоян Братоев.

„Другото предимство – средната скорост на надземния обществен транспорт е 14-15 км/ч, с автомобил – 20, максимум 24 км/ч, в пикови часове – по-малко. А на метрото максималната му е 80 км/ч, средната е 34 км/ч, независимо дали вали, дали има трафик. Което води до 25% редукция на трафика в града.

С новата трета линия пътниците в метрото ще икономисват 200 000 човекочаса, които всеки може да ползва за каквото си иска като лично време. Ето ви и косвен ефект – повече свободно време за хората“, изброи инж. Братоев, който добави: „В изграждането на метрото не работят обикновени хора, там работят мъже, защото всеки друг в тези условия ще се откаже!“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.