Инфлуенсъри бродят, мамо…

Все още ли им вярвате?

С повече от 30 години опит в модата и живота на висшето общество, Евгени ще отразява за вас горещите моменти от живота на богатите и известните. Лорд Минчев ще се изказва по злободневни теми, ще посочва модните личности на деня, ще бъде в началото и края на червения килим…

Добре! Че светът трябва да се върти и експериментира, разбирам. Иначе все още щяхме да сме я с каруците, я с ямурлуците! Но тачейки това развитие, не вярвам в заблудите и се надявам другите да не се заблуждават по тях. След като всички промените дадоха възможности келнерки да стават бизнесдами, а фризьорчета- ВИП-ове, от нищото изниква една нова „професия”, родена недоносена, дори незачената. „Професията” инфлуенсър. За онези, които не знаят значението є - това би следвало да изпълнява функциите на някой, който влияе. На нещо, на някого, понякога… Баба ми Гинка казваше - „Съде на ората парите взимат”. Та и тук така, чини ми се - недоразвити в друго джендъроподобни, недозавършили стоматология или предучилищна педагогика, удачни само в онлайн словоблудстването и имитирането на световни инфлуенсъри, опитват да разводнят здравословната среда на рекламисти, пи ар-и и прочие професионалисти. Защото в същността си инфлуенсърите ви продават една заблуда, въздушни понятия, небесни краставички и поръсени с пудра захар облаци. Едни двама, още неродили сина си, набраха 50 000 лайка за нероден Петко докато още беше в утробата! Какво по-педалско и недостойно да „продадеш” нероденото си дете на алчните си последователи. Други инфлуенсъри, които влияят само на пъпчивите си девет годишни лайк-ьори и клакьори, стават и лягат с мисъл за новия лайк, идващ той от Занзибар или от Диарбекир. Лайковете както знаете, се купуват и то в повече от 75% . Купуват си онлайн внимание, което после продават на заблудени клиенти. И ако вие не продавате повече от кафе с три съставки, годно за покупатели с бюджет 12 стотинки, то нищо друго не може да продадете на пъпчивия потребител, харесал Този, Онзи, Тази и Онази инфлуенсърка, които се снимат с кремчета, сешоари, гащи и чорапи до скъсване.

Това е несериозно братя и сестри, професионалисти. Инфлуенсърите по света може би си докарват добри пари, но при пазар от 6,5 милиона, както е в България, от които покупателни възможности имат едва 1% или малко повече, при инфлуенсъри на килограм, тези бюджети някак странно се изпаряват в безкрая. Клиентите не бива да се подвеждат по това, че някой имал 150 000 лайка. Това е лесно постижимо- трябва малко време, малко парички и малко търпение. Както казах- 75% и повече от тези лайкове и последователи са импулс на отчетност в алгоритмите на социалните мрежи. И едно много важно нещо дами и господа! Реалните и платежоспособни клиенти все още са абонати, читатели и вярващи в силата на печатните медии. В сравнение с публикации в уважавани и престижни медии, които се четат по изричния избор на клиента, то онлайн инфлуенсърството все още звучи като ходжа, провикващ от джамия- който чул, чул. Клиенти- дайте парите и мострите си на правилните места. В друг случай- най-добре се качете в пътническия влак за Враца и раздайте брошурки и мострички. Повече ефект ще постигнете. Казах!

 

СВЕТСКИ САЛОН

Ивана пее за топ коафьори

Ивана ще пее за бизнесдамата на 2019 година Елена Кристиано и нейните клиенти. В началото на пролетта най-награждаваната певица в своя жанр ще бъде в центъра на Балканско парти, под егидата на Christian of Roma, които за 28-ми път провеждат Италианския фестивал на прическата и красотата в Пловдив. Балканското парти ще бъде предшествано от помпозно откриване, на което миналата година присъства първата дама Десислава Радева, дипломати от Италия и Турция, които винаги се отнасят с внимание към Кристиано и организираните от нея и екипът и събития. Активностите по фестивала са посветени на Пловдив - европейска столица на културата.

 

СВЕТСКИ САЛОН

Банев - по селски в Родопите

След като поетът Добромир Банев направи зашеметяваща премиера на най-новата си книга “Любов до синьо” (издателство “Персей”), замина на заслужена почивка. В тесен приятелски кръг той релаксира в уютна селска къща в Родопите, откъдето черпи не само вдъхновение, но, както сам сподели, се зарежда с енергия, която му помага да преодолява сивото на големия град. Въпреки очакванията на приятелите си да тръгне към Малта, той избра българското . Почитателите му твърдят, че Националната библиотека не помни толкова много хора, лично засвидетелствали обичта си към поета. Над триста души изпълниха пространството на Централното фоайе, за да чуят стихотворения на автора, който в продължение на два часа раздаваше автографи. Сред гостите бяха изявени автори, журналисти, представители на другите видове изкуства и на светския елит.

 

FASHION IDOL

Орлин и Сандра

Заслужена похвала тази седмица за звездите Орлин Горанов и Сандра Александрова.

След като записаха дуетна песен по музика на Артур Надосян, двамата имаха чести появи по червения килим.

По време на премиерата Сандра показа стил с хармонично разположени детайли, върху основата на черна рокля от тафта.

Прическата извлича най-доброто от младата певица, която ни покори още при участието си в Гласът на България. Орлин - винаги строен и на ниво, съчета дънки със сиво сако- истински триумф на безнадеждната класика, подкрепяна още от косите му.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл