Жандармерия и полиция нахлуха в старозагорското село Хан Аспарухово

Адвокатът на Баневи: Арестът на семейството във Франция е бил като тризвезден хотел

Румен Петков: Нова АЕЦ би дала съществен принос за енергийната сигурност на България

Половин Хасково остана без вода

Последните думи на Джамал Хашоги: Не мога да дишам

Защо за мъжете животът е зебра, а за жените – зоопарк?

Каракачанов: В Скопие се самозабравят и не е лошо от време на време да ги вкарваме в пътя

Шефът на „Пирогов“ проф. Асен Балтов: Предстои операция на 10-годишното дете, пострадало в катастрофата край Саранци

Ивайло Калфин: Не знам дали ще има предсрочни избори, не виждам опозиция, която да свали управлението

Окръжният прокурор на Пловдив Румен Попов: Изключваме сексуален мотив в убийството на Десислава Стоянова

Русия е на второ място сред най-големите производители на оръжие в света

Снежната буря в САЩ остави над 300 хил. без ток и отмени 1300 полета

Еманюел Макрон прави обръщение към французите в опит да успокои напрежението и протестите

Решават днес за ареста на рейнджъра от Кербала Заподозреният за убийството не бил лекуван в психиатрия

Повече от 100 страни гласуват Пакта по миграцията в Маракеш

Институтът за пътна безопасност: МВР е можело да глоби АПИ и да затвори пътя край Своге

Снимка: Денислав Стойчев

МВР е съставило 7 предписания за отстраняване на нередности на пътя в Своге. Но когато те не са били изпълнени в определен срок, никой от вътрешното министерство не е глобил нито АПИ, нито общината като стопани на пътя и тротоара. Санкцията е от 2 000 до 7 000 лв, а е можело дори да затвори пътя. По този начин е имало е възможност да се отстранят част от проблемите и да не стигне до автобусната катастрофата със 17 жертви.

Това обявиха от Института за пътна безопасност. Неправителствената организация представи свое обследване на опасния участък в Своге, но засега заключенията в него не са окончателни. Открити са нередности още от проектирането, реконструкцията и пускането в експлоатация на отсечката.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Ако искам да разбера как се регистрират крадени коли в КАТ, или ако искам да разбера как законово се краде име на организация – тогава ще питам Богданчо или Настимирчо. Когато става дума за сериозни неща – нека изчакаме компетентноте органи, а не самозвани “експерти” с неясно финансиране.

  2. Интересно – тази бюрократична структура на държавна хранилка какво ли прави …и то ИНСТИТУТ
    – МВР, ДАИ, някакъв си институт – чудо и приказ .Сигурно там се изисква научна степен – сигурност на асхалта )))) ??????????????????

  3. Нормално е за българи да не санкционират престъпници и нарушители, а дори да ги подкрепят. Нормално е за българи да реагират постфактум – когато колата вече се е преобърнала. Нормално е да не се грижат за околната среда и да не поддържат (да ви напомня ли за машините за милиарди, които изгниха на дъжда и снега по време на соца?). Нормално е българите да бъдат небрежни, непрофесионални и безстопанствени, да казват на бялото черно и никога да не признават грешки (за вина – абсурд!). Нормално е в България да няма държавност (никога не е имало от времето на хан Крум!) и всички недоволства и оплаквания да се адресират до медиите. Така че това е една съвсем нормална, дори досадна статия – като нея има десетки на ден! Е, не е нормално нормални хора да живеят заедно с идиоти.

  4. А можело и автобусната компания да изпрати шофьорите си на обучение, за да умеят да реагират добре в опасни ситуации и по този начин също да се избегне катастрофа, ама ….

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.