След измама за над 630 000 лева съдът даде две условни присъди и оправда двама Делото отива в Окръжен съд Велико Търново след протест на прокуратурата

Митрополит Антоний: Становището на Църквата е свързано със запазването на правото на личния избор на самите донори

Изчислете какъв данък на колата ще плащате за 2019 г.

Какво искат геймърите, като отидат при Свети Петър?

Йорданка Фандъкова: Към момента проверка показва, че на депо има около 7200 т павета на площадките на „Софинвест”

Зам.-министър Николай Проданов: Местата за лишаване от свобода не могат да се сравнят с домашния уют

Шефът на ПСС: Загиналият лекар в Стара планина е надценил възможностите си Това бе една от най-тежките акции за спасителите през този сезон, заяви Емил Нешев

Космическият апарат „Вояджър 2” излезе от Слънчевата система

Искрен Веселинов, шеф на комисията по регионална политика в НС, пред „Труд“: Фирмите да могат да съдят за уронване на имидж Огромният проблем с чуждите фирми е техният синдром на недосегаемост

Слънчево време днес, максималните температури ще са между 3° и 8°

Русия уведоми САЩ, че стратегическите й бомбардировачи „Ту-160“ ще напуснат Венецуела в петък

Майк Помпео: Вашингтон ще работи за нови ограничения върху балистичните ракети на Иран

Американски таблоид призна, че е „покрил“ истории за Доналд Тръмп

Загиналият в Стара планина турист е бил лекар в столична болница

47-годишен мъж изгоря при пожар във фургон край Сандански

Кавалерия на повикване BMW 330e изминава до 60 км изцяло на ток

Новата „тройка“ на BMW отново ще разполага с хибридно задвижване, но с увеличена мощност, по-голям капацитет на батерията и по-дълъг електрически пробег. Серия 3 ще излезе най-напред с конвенционални бензинови и дизелови двигатели, а от лятото на 2019 г. ще се предлага и Plug-in хибрид. Тази модификация носи означението 330е и обещава още по-наелектризиращо изживяване по време на шофиране.

20-1-6kol

Основната разлика между характеристиките на досегашния и новия хибриден модел е увеличеният два пъти пробег в електрически режим. „Тройката“ вече ще може да изминава до 60 км на ток. В същото време разходът на гориво и емисиите са намалени с 10%, като падат съответно до 1,7 л/100 км и 39 г/км (по данни на производителя).

20-2-6kol

За първи път в автомобил на BMW се предлага серийно функция Xtra Boost, която временно увеличава ресурса на задвижващата система за много бързо ускорение, каквото е небходимо например при изпреварване в натоварен трафик. В модела 330е функцията Xtra Boost повишава мощността с 41 к.с. и тогава водачът разполага с 293 к.с. вместо номиналните 252 к.с. Допълнителните конски сили се активират чрез превключване на спортен режим на шофиране. Тогава електрическият мотор предоставя 41 к.с. към постоянната мощност на системата. Функцията Xtra Boost може да бъде използвана до минималното ниво на заряд на батерията. Когато извънредната електрическа „кавалерия“ се включи в задвижването, се променя звукът за по-вълнуваща акустика по време на ускорението. По този начин хибридната „тройка“ защитава реномето на модела като еталон за спортна лимузина в средния клас.

20-5-6kol

Plug-in системата на новата Серия 3 се състои от двулитров бензинов битурбо двигател с мощност 184 к.с. и електрически мотор с постоянна мощност 68 к.с. и максимална мощност 113 к.с. Общата им системна мощност възлиза на 252 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм. При активиране на функцията Xtra Boost мощността скача до 293 к.с. Ускорението на автомобила от 0 до 100 км/ч отнема 6 секунди, а максималната скорост е фиксирана на 230 км/ч. В изцяло електрически режим хибридът може да развива скорост до 140 км/ч с нулеви емисии. При намаляване на скоростта електромоторът служи като генератор за рекуперация на спирачната енергия.

20-3-6kol

В специфичното за модела оборудване влиза звуково предупреждение за пешеходците. Каросерията е с незначителните 1,5 см по-дълга от тази на конвенционалните дизелови и бензинови варианти на Серия 3. Компактният електромотор е интегриран в 8-степенната автоматична трансмисия. Батерията с капацитет 12 киловатчаса е разположена под задните седалки, а резервоарът за гориво – над задния мост. Това решение позволява багажният обем да бъде 375 л и да се увеличава чрез сгъване на делимата в съотношение 40:20:40 задна облегалка.

20-7-6kol

За хибридната „тройка“ се предлага пълната гама оборудване за Серия 3, включително адаптивно М окачване и широк избор от асистиращи системи. Серийно автомобилът е екипиран с функция за предварително затопляне на пътническата кабина.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.