Как Кейт Мидълтън поддържа фигурата си

Херцогинята на Кеймбридж Кейт Мидълтън успя да запази слабата си фигура през годините, дори след като роди 3 деца, най-малкото от които е на една годинка.

Въпреки че 37-годишната Кейт рядко дава интервюта, особено на тази тема, през времето множество таблоиди са публикували коментари на нейни приближени, приятели или вече бивш персонал в двореца, които сега събрахме за вас, за да придобиете представа какви точно са хранителният и тренировъчният режим на най-обичаната кралска особа в Англия. 

От Daily Mail твърдят, че херцогинята тренира всеки ден, редувайки кардио с вдигане на тежести, но го прави без помощта на личен треньор. Това, че има три деца, не я спира да намира време за тренировка, като понякога включва и тях в упражненията. Кейт предпочита планковете и всички други упражнения, фокусирани върху извайването на тънка и слаба талия.

Когато напрежението й дойде в повече, Кейт Мидълтън залага на йогата, която я успокоява и подобрява настроението й.

Колкото до храненето, диетата на херцогинята е основана на протеини, като след всяка бременност тя стриктно е спазвала диетата на Дюкан, за да се отърве по-бързо от натрупаните килограми.

В ежедневието си, Кейт обича да пие зелени смутита, а в следобедната си закуска включва много плодове, богати на антиоксиданти като боровинките. Тя е почитател и на екзотични храни, с които обича да експериментира, но когато семейството й е заедно, Кейт влиза в ролята на готвач и приготвя любимите им традиционни ястия.

[modula id="3195790"]

Коментари

Задължително поле