Един човек пострада, след като строителен кран се срути в Ню Йорк

Мъж удря и рита бременна котка пред магазин в Радомир Котката е била в тежко състояние, оперирана е

Джасинда Ардърн: Стремежът на терориста от Крайстчърч е да придобие популярност

Тръмп дарява заплатата си

В Холандия спуснаха наполовина знамената в памет на жертвите в Утрехт

В Пловдив започва делото срещу лекаря, който застреля крадец миналата година

Лидерът на АБВ-Младежи Пламена Заячка пред „Труд”: Движението ни за мир вече е на 4 континента

ЦИК отчита свършеното през 5-годишния си мандат

Задържаха трети заподозрян за стрелбата в Утрехт Арестуван е и втори, но за него няма подробности

Или как тим без победа може да се спаси

На 19 март 2019 да почерпят

Тодор Батков: Спас Русев имаше роля в „Левски“

Руски съд осъди главен активист за правата на чеченците на четири години затвор

Турция: Осъждаме категорично днешното нападение в Утрехт, независимо от това кой е извършителят

Китай е задържал 13 000 „терористи“ от 2014 г.

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Ремонтът на част от ул. „Граф Игнатиев“ ще струва 25 млн. лв. Този участък е не повече от километър и половина и ако сравним цената, с тази за километър магистрала, става ясно, че този ремот ще излезе в пъти по-скъпо. Това заяви лидерът на БСП – София и председател на групата на социалистите в СОС Калоян Паргов. Той цитира министър Нанков, според когото цената за километър магистрала е 3,5 милиона евро.

„Този ремонт е ярък пример за безотговорно пилеене на обществени средства. А тези пари можеше да бъдат вложени в изграждането на достатъчно детски ясли, така че повече от 4 000 родители да не бъдат в патова ситуация къде децата им да бъдат настанени за дневно отглеждане. Столична община им е длъжник, защото те са данъкоплатци и с техните пари се пълни бюджета на София”, категоричен е Паргов.

Председателят на БСП – София е убеден, че столицата има нужда от друга посока на развитие. „Очевидно е, че управлението на Йорданка Фандъкова започва да се амортизира. Пример за това е, че независимо от шумните медийни инспекции на ремонтите, след края им се налага да бъдат доремонтирани, а дори да се прави ремонт на ремонта. Явно контролът по време на строително-ремонтните работи е силно занижен“, каза Калоян Паргов. Той посочи, че напълно погрешно е цялото внимание и финансов ресурс да се средоточават само в центъра на София, а изобщо да не се инвестира в инфраструктурата в крайните квартали и жилищните комплекси. „Има квартални улици, коите не са асфалтирани от времето на социализма, а горе-долу от тогава не са и мити“, констатира Паргов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.