На 18 ноември 2018 да почерпят

Спортисти и авантюристи ни славят в Гинес Най-любопитните постижения в Книгата на рекордите

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Икономиката ще загуби 2,2 млрд. лева заради недостиг на шофьори Бранша чакаа поне 2000 водачи от българските диаспори

Калоян Паргов: Предсрочни догодина избори са неминуеми

Предупредителен код заради очакваните валежи в 20 области утре

Дубайските полицаи се качват на летящи мотори (ВИДЕО)

Риалити звезда се сгоди за милионерски син Пенелопе каза “да” на Иван Динев

Филмът за Силвио Берлускони препуска към екрана Режисьор е майсторът Паоло Сорентино

70 задържани на протест заради климатичните промени в Лондон

Георги Мамалев: Протестите няма да доведат до нищо добро

Сергей Лавров: „Турски поток“ може да мине през България и Сърбия

Последният ръководител на Комсомола: Промените през 89-а тръгнаха от самата БКП

Националните недоволни от съдията срещу Кипър: Трябваше да ни даде още две дузпи Според тях, шведският рефер е трябвало да отсъди поне още две дузпи

Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Камара „Пътища“: Стандартите не изискват мантинела в участъка на катастрофата при Вакарел

Снимка: Цветан Томчев

Автомагистрала „Тракия“ е изградена и рехабилитирана през годините при стриктно спазване на правилата по действащата и до сега Наредба за проектиране на пътища. Това се казва в позиция на Българска Браншова Камара „Пътища“ по повод катастрофата при 27-ми километър на АМ „Тракия“, в района на Вакарел и твърденията, че възможна причина за трагичния инцидент с автобуса на фирма „Юнион Ивкони“ е липсата на предпазна мантинела.

„В този участък терена е равнинен и в напречно сечение е изпълнен стандартен пътен профил – пътно платно в нулев профил , стабилизиран банкет и облицован пътен окоп с наклон 1:3. Нормативно, при подобни участъци, проектно не се изисква предпазна ограничителна система (мантинела)“, посочват от браншовата камара.

„Това се отнася както за действащите към момента на строителството и рехабилитацията нормативни документи, така и съгласно последните, изцяло хармонизирани с европейската практика, спецификации и стандарти“, гласи съобщението.

„Изразявайки своето съчувствие към близките на загиналите и пострадалите при трагичния инцидент, призоваваме да бъдат прекратени спекулациите, целящи отклоняване на вниманието от действителните причини за катастрофата и насочването към несъществуващи проблеми в пътната инфраструктура“, призовават от Българска Браншова Камара „Пътища“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.