Паника заради изчезнала украинка в Бургас Чужденката открита жива и здрава, продала телефона си

Допълнителни полицейски екипи ще пазят селата в Пловдивско

Трактори и комбайн изгоряха заради технически неизправности

Рекорден брой пожари опустошават тропическа гора в Амазонка

Помпео: САЩ ще попречат на иранския танкер да достави петрол в Сирия Държавният секретар заплаши Гърция със санкции

Мария Илиева разпуска в Маями (СНИМКИ)

Украински съд нареди Порошенко да бъде разследван за корупция

САЩ са готови да възобновят дискусиите със Северна Корея за ядрената й програма

Емблемата на Благоевград Ансамбъл „Пирин“ с концерт в Амфиполи, Гърция

Деветокласник се удави в река Янтра Водолази извадиха тялото на момчето

Издирват над 250 затворници, избягали от затвор в Западна Папуа

Киану Рийвс и Кари Ан-Мос се завръщат в „Матрицата 4“

Шефът на Роскосмос: Американските колеги са забравили как да стигнат до Луната

Самоуби се най-големият измамник с био храни в САЩ

КАТ хвана 44 539 водачи с превишена скорост за седмица

Камиони блокират София на 16 май Забраняват на шофьорите да спят в тировете

Превозвачи излизат на протест пред парламента в София на 16 май. Преди това, на 15 май, ще бъде проведено национално съвещание на бранша. Протестът им е срещу новия “Пакет за мобилност”, който Европейската комисия внесе в Европарламента и предстои да бъде гласуван от депутатите.

Според превозвачите промените целят да елиминират от пазара българските, полските, унгарските и румънските камиони. Едно от изискванията е шофьорите да се прибират до родното си място на всеки 3 седмици. Въвежда се забрана да спят в кабините на камионите. Друга промяна предвижда след третия ден в страна от ЕС на шофьора да му се плаща командировка според ставката в държавата, в която е влязъл.

“Всичко това ще повлияе пагубно на оборота на фирмите. Курсовете ще намалеят значително, ще има нови разходи за прибирането на шофьорите, ще се стигне и до масови фалити”, коментира председателят на Съюза на превозвачите в България Йордан Арабаджиев. По данни на съюза в момента средната печалба в бранша е 5%, българските шофьори в Европа са над 40 000, а тези у нас са близо 70 000.

От Асоциацията на българските предприятия за международни превози и пътищата се обявиха против въвеждането на така наречените “умни тахографи”. Според тях въвеждането им от 2020 г. е невъзможно.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Не се противете, крадецо бойко вече ви е скроил шапката, неговите, лъжепатреотите и сите боклуци в ЕК ще гласуват за евроатлантическата ориентация.

  2. 5% печалба се декларира след като 50% влязат в джобовете на собствениците, покрити с фалшиви расходи. Естествено, че ще протестират. Ако ги накарат да се отнасят с шофьорите си като с бели хора и да похарчат част от недекларираната си печалба, то ще им се наложи да печелят като западните си колеги – по 10-15%. Че те да не са ахмаци?

  3. В случая за да блокират София, камионите ще бъдат карани от шофьорите а не от собствениците на фирмите.С други думи шофьорите тръгват срещу себе си? Защо така?

  4. Българските шофьори ще се третират като западните, определящ няма да бъде ниските разходи големите им печалби и ниските оферти, които се предлагат от български фирми в западна страна, а ще е качествената услуга защото горе долу офертите на западните и източните превозвачи ще се уедняквят. Т.е. ще има икономическа надпревара по равни за всички правила. Не е лошо, ще помогне и за сивата икономика. Българските превозвачи няма да изчезнат, фирмите ще отделят малко повече о печалбите си и ще продължат. А превозвачите ще получават заплатите си не под масата, а по законен и справедлив начин. Така мисля..

  5. Българските превозвачи ще се третират като западните, определящ няма да бъде ниските разходи големите им печалби и ниските оферти, които се предлагат от български фирми в западна страна, а ще е качествената услуга защото горе долу офертите на западните и източните превозвачи ще се уедняквят. Т.е. ще има икономическа надпревара по равни за всички правила. Не е лошо, ще помогне и за сивата икономика. Българските превозвачи няма да изчезнат, фирмите ще отделят малко повече о печалбите си и ще продължат. А превозвачите ще получават заплатите си не под масата, а по законен и справедлив начин. Така мисля..

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.