Параходство БМФ получи модерния кораб „Рожен“ Новопостроеният бълкер в Китай е с дедуейт 42 300 тона

Колко отпуска ви се полага, когато работите на повече от едно място

22-годишен на съд за съжителство с малолетна

Сицилия – най-големият остров в Средиземно море Завоеватели от различни раси и религии са мечтали да придобият безценната земя

Обраха кутиите за дарения на църквата в Драгичево

Община Велико Търново увеличава размера на наградите „Трети март” и „Св. Патриарх Евтимий” Учител и колектив на годината ще получават по 1000 лева, курсант отличник – 5000 евро

Болни с пневмонии препълниха пулмологията в УМБАЛ Пловдив

1 691 000 лв. са приходите на община Велико Търново за година от управление с общинско имущество Общината вече не разполага с атрактивни имоти за продажба

Министър Вълчев: 1071 училища са в грипна ваканция, достигнахме пика на епидемията

Спипаха иманяр да копае за антики край Свищов При обиск в гаража му са намерени антични монети и метален предмет

Ромка с болно бебе ударила с телефон в лицето фелдшерка в Спешна помощ Потърпевшата е с лека телесна повреда

Каква съдба очаква родените през 2019-а Според руска нумероложка те ще са умни и ще проговорят по-рано

България е 14-а в света по поскъпване на жилищата Страните от централна и Източна Европа изпреварват Запада по резултати

“Като две капки вода“ се завръща в ефира на Нова ТВ

Три каруци с бракониерски дърва задържаха горски

Кандидатът за концесионер на летище София: Няма нужда от нова писта Чакат конкуренти от Турция и Франция

Чарли Корниш, главен изпълнителен директор на MAG потвърди, че компанията ще участва в битката за летище София.

Не смятаме, че има нужда от нова писта на летище София. В дългосрочна перспектива аеропортът ще се нуждае от нов терминал. Това заяви Чарли Корниш, главен изпълнителен директор на Manchester Airports Group (MAG), най-големият британски летищен оператор, който обяви, че ще участва в процедурата за концесия на столичното летище.

Компанията е публично-частна, като е управлявана от акционерите си – местните власти на Манчестър и Industry Fund Management (IFM), който държи 35,5% дял в MAG. IFM е австралийски инвестиционен пенсионен фонд, който държи дялове в 16 летища в Австралия и Европа, сред които и летището във Виена.

Според Корниш интерес към летище София ще има от инвестиционни групи от Турция, Франция и Германия. Какви инвестиции планира кандидат концесионерът не каза с аргумента, че това е търговска тайна, но обяви, че ще инвестира в технологии, инфраструктура, а по нататък може да се обсъжда и преструктуриране на терминалите.

Очаква се офертите на желаещите да стопанисват столичното летище да бъдат получени до 22 октомври 2018 г.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Който и да е от Европейските кандидати ще направи летището да заприлича на Европейско. Без Ердогановия кандидат, разбира се. Нали виждаме сегашното „eкспертно“ управление какво прави. Летището прилича на Централно африканско. При сериозен концесионер варненските специалисти няма да могат да дават рушвети и да дерибействат на летището.

  2. Няма нужда от концисия на летището. Държавате вече направи необходимите инвестиции-има си и нова писта(ето тои концесионер не иска да прави друга писта), има си и нов терминал. Инвестициите са направени, и вече трябва да се събират само парите. Вместо тези пари да остават за държавата ще се подарят в джоба на частника, без да полага усилия. Защо?

  3. Целта на ББ и шайката ГЕРБ е докато са на власт да разпродадат и последното в България. За 30 годишна концесия на летище на Европейска столица ще вземат поне 100 млн. комисионна. Прав е Презиндентът Радев, катоказва, че това ще е престъпление към националната сигурност. Когато чужда фирма ти контролира националното летище то и чужди служби ще имат достъп и следят всеки, който влиза и излиза от България. Отделно практиката от даването на концесия на летища в региона (Гърция и др..) показва, че концесонерът за да си избие парите само вдика таксите и инвестира малко или почти нищо (виж ЧЕЗ, Веолия..) и трафикът се отконява към други летища. Но ще е така докато продължаваме да ги търпим и си траем.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.