На 17 юли 2018 да почерпят

Вижте Илиана Раева по бански (МНОГО СНИМКИ)

Джон Маккейн: Пресконференцията на Тръмп с Путин беше срам

Пловдив посрещна частица от мощите на свети апостол Андрей Първозвани

Москва скастри Заев заради твърденията му за руска намеса в протестите в Македония

Александра Митева, БАБХ: Наличието на чума бе установено на 23 юни и потвърдено от френска лаборатория

Кметът поздрави бургаски спортисти

Нов данък „Градушка” удря цените на масовите застраховки

Тръмп – Путин, четири часа, които могат да променят света (обзор)

МОН въвежда промени в датите на изпитите след 7-ми клас и ваканциите

Предлагат стандарт „планински продукт“ Обсъждат данъчни стимули за определени региони

Вижте НА ЖИВО как Франция посреща шампионите си (ВИДЕО)

С акции погват травеститите на бул. „Христо Ботев“ в София Столичната община няма да глобява за качване с колело по бордюр

Затягат граничния контрол заради чумата (обзор) АПИ ежедневно ще почиства пътя преди контролните пунктове

Румен Порожанов: Чума наистина има и тя е потвърдена с всички лабораторни проби

Капитулация на пакета “Макрон” в транспортната комисия на Европарламента Отпаднаха текстовете, срещу които българските превозвачи протестираха

Снимка: Архив

Голяма част от текстовете в пакета „Мобилност“, станал известен и като Пакет „Макрон“, за командированите работници, който изкара на протести българските превозвачи и те дори заплашиха с референдум за излизане от ЕС, отпаднаха в комисията по транспорт на Европейския парламент.

Шофьорите няма да са длъжни да се връщат на всеки три седмици в България. Отпада и предложението да бъдат задължени да нощуват в хотели. Така и занапред ще могат да нощуват в камионите си.

Като капитулация на пакета “Макрон” определи евродепутатът Андрей Новаков от групата на ЕНП одобрените от комисията по транспорт на Европейския парламент промени в пакета за мобилност. Новаков е единственият български евродепутат, който имаше право да гласува днес и е един от авторите на одобрените поправки.

Той определи резултатите от гласуването като пълна победа за българската позиция. Гласуването означава, че българските фирми за международен транспорт няма да бъдат ощетени от новата директива и българската позиция има пълна победа, коментира Новаков.

Българинът споделя, че не му е било лесно да убеди колегите си да подкрепят позицията му срещу предложенията на френския президент: „Трябва да кажа, че започнахме дебатите не от нула, а от -10 от наша гледна точка. Инвестирах повече от една година, за да стигнем до този успех днес“.

Новаков обясни, че е отпадна тоталната забрана за използване на кабините на камионите за почивка. Отпаднало е и изискването на всеки три седмици шофьорите да се прибират вкъщи, а също така отпадна и намерението на Комисията международните шофьори да попадат в обхвата на Директивата за командированите работници – с други думи на всеки 72 часа, прекарани в някоя страна членка, да бъдат налагани местните изисквания и местното законодателство.

Според Андрей Новаков, днешното решение е много силен сигнал и към Съвета на министрите, и към Европейската комисия за това какво мислят единствените пряко избрани от хората служители в институциите на Европейския съюз. „Така че аз очаквам това, което гласувахме днес на комисия да бъде финалното решение“, изрази увереност той.

Ангел Джамбазки: Победа в битката дано и във войната

След заседанието на комисията, където днес бях заместващ, законът на Макрон бе разбит на парчета. Остава възможността да се почива в кабината, при липсата на определени и сертифицирани паркинги“, заяви в своя позиция по казуса евродепутатът Ангел Джамбазки.
Почивката след 21 дни остава, но никъде не се казва мястото, където тя трябва да бъде извършена, пише той.

Най-голямата победа, която постигнахме е, че директивата за командироване няма да се отнася за транспортните работници.
Показахме, че заедно можем да се преборим. Разбихме на пух и прах твърдението, че малките държави не ги зачитат.
Благодаря на всички, с които водехме тази битка. Но да не се отпускаме. Има още стъпки, докато доведем войната до край.
Защото в единството е силата!

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Не мога още да разбера. За какво се оплакват шофьорите , за продължителен престой ли? В моята фирма предполагам че и при повечето колеги при командировка шофьора избира срока за които заминава ( един два или три месеца ) най малко са били тези водачи (сменници ) които работят по един месец и заместват колегите им . Всеки сам си избира срока на командировката ! По другия казус за ползването на хотели и ресторанти също е личен избор , получават се командировъчни с който да покрият допълнителните разходи през периода когато шофьора е в чужбина , всеки сам си решава как да ги ползва , къде да спи и как да се храни , като не иска на сандъка има ресторанти , на всеки паркинг в Европа баня ,тоалетна условия за пътник перфектни , при желание има и хотели , мотели , пансиони , Предполагам много ще са тези , на който не им предплащаме хотели, а им даваме кеш сами да си ги плащат дали няма да решат да спестят от нощувките и да предпочитат леглото в кабината пред офертата 120 евро за хотел през всяка голяма седмична почивка щото все не им стигат пустите пари . Професията не е лека но не е каторга нито казарма , въпрос на личен избор щом не ти понася слизаш и удома до семейството . Най-вече чета оплаквания основно от новоизлюпени шофьори за който основния мотив да работят е високата заплата и да хленчат за всичко . Не са проумели , че не е за тях това за което са се захванали . Тази професия е призвание и нее за всеки !!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.