Путин: Подготовката на нова програма за въоръженията на Русия ще започне догодина

Наследничката на Меркел в ХДС предложи оставката си като партиен лидер

Повече пари за винени проекти след 2020 г.

„Хидрострой“ с акт за нарушение заради почистването на коритото на река Вит край Боаза

Обявиха извънредно положение на Тасос и в Кавала

Купуваме половината от виното, което пием Намалява производството на бутилки със защитено наименование за произход

Европарламентът оцени „изцяло положително“ изслушването на Мария Габриел Италия иска тя да отговаря и за културата

На ход е родният фен

Лекар от Свищов предложи брак на съученичка в юбилеен школски алманах Книгата „55 + вдъхновяващи истории“ е издадена за 55-годишнината на СУ „Николай Катранов“ в крайдунавския град

Президентът Радев се срещна с посланика на Великобритания Ема Хопкинс

Стево Пендаровски в Белград: ЕС не трябва да изоставя Западните Балкани

Асоциацията на прокурорите: Недопустимо е съдии да осъществяват натиск в процедурата за избор на главен прокурор

Румънски ученици правят възстановка на Освобождението

Путин обезпокоен от космическото въоръжаване на НАТО

Виктор Орбан: „Фидес“ може да напусне ЕНП

Карлос Контрера: „Демократична България“ иска да отнеме новите автобуси на Кремиковци и Нови Искър

Снимка: ВМРО

Трогателни са опитите за клеветническа кампания на формацията и някои техни кандидати срещу новите автобуси за северните райони на София и един частен транспортен оператор. В предаването „Референдум“ по БНТ този вторник един кандидат за кмет, издигнат от „Демократична България“, започна с лъжовни твърдения без да се притеснява, че самият той не различава Негован от Негушево. Сатанизирането е основен прийом на уж демократичната общност у нас – факт, доказан за пореден път. Вчера фабриката за фалшиви новини на коалицията между ДСБ, Христо Иванов и зелените, които по съдебно решение вече не са зелени, избълва поредната лъжа. Твърденията за далавери по отношение на автобусни линии, обслужвани от частен превозвач, са претопляне на отдавна опровергани неистини.

За любителите на добрите стари факти, а не фантасмагории, ето и истината. Мнимият им експерт по транспорта Чаушев твърди, че превозвачът возел с автобуси, които не били съгласно договора. Истината е, че в случай на аварирали коли изборът е или хората да седят по спирките, или да бъдат извозени. Всеки нормален човек, освен хората на ген. Атанасов и Бойкикев, би ги извозил. Ползва се една извънредна ситуация, за да се създават скандали. Твърдят също, че превозвачът возел скъпо. Дори се разпространява някаква таблица.

Разследването им е сбъркано из основи първо, защото в София няма концесия в обществения транспорт. Има договори за превоз на пътници след конкурс. Години наред разликата се обяснява, но те не я разбраха или умишлено подвеждат хората.

Второ – изчисленията на „Демократична България“ почиват върху грешни данни. Дали сами са си ги измислили или са им подхвърлени от „доброжелатели“ – не знам. За сведение на техните експерти – разходите на един автобус и неговото обслужване не се равняват на частен дизелов автомобил. Те казват, че маслото на един автобус се сменяло на 50 000 км., а то се сменя на 15 000 км., защото това са автобуси на метан, които се движат по 20 ч. на денонощие. Те казват – на година на един автобус са нужни 6 броя гуми за обслужване, а фактите са, че средно на месец поради лоши пътища и аварии се пукат и бракуват по 10 гуми. Това са само два примера, че „Демократична България“ си служи с неистини и манипулации, за да създава скандали и да маскари своите политически опоненти с неверни твърдения.

Факт е, че договорът е резултат от мой доклад през 2016 г. Внесъл съм го сам и го защитих, дори намалихме цената от 3.60 на 3.00 лв. Принудихме превозвача да вкара за своя сметка 60 газови автобуса, после да закупи още два. Инвестицията от 30 млн. лв. е за негова сметка, както и стопанският риск. Общината му заплаща само пробега на километър, и то на цена по-ниска от тази на общинския превозвач. Автобусите са за северните райони по определени линии, където преди се движеха 30-40 годишни возила без климатици и без отопление. Сега се движат нови екологични автобуси. Данните на Центъра за градска мобилност показват, че пътникопотокът се е увеличил. Хората са доволни.

Обидно, глупаво и унизително е, че една от малкото стойностни придобивки за по-бедните райони като Нови Искър и Кремиковци, стана повод отново за крамоли. Още по-обидно е, че хора, които се пишат за много демократични и либерални, сугестират в посока да се спрат новите автобуси на тези по-бедни райони и хората отново да се измъчват в 30-40 годишни рейсове.

Атаката на „Демократична България“ срещу новите автобуси е плод на завист и злоба. Саботират едно от малкото хубави неща, които се направиха за традиционно изоставените от местната власт доскоро северни райони на София. Питам какво направиха за цял мандат съветниците на ДСБ за хората. Освен питанията за кучешките приюти и Зоопарка? Колко доклада внесоха и колко проблема решиха? Свършиха ли истинските, големите проблеми на столицата, че се огледахте в доклада на един най-обикновен съветник, който просто си върши работата? Наистина ли стигнахте до мен, Контрера, толкова ли Ви е въображението? Изговорихте ли всички истински далавери, че се огледахте в новите автобусите на най-бедните райони?

За пореден път „Демократична България“ показа истинската си политическа философия – лъжата, манипулацията и спекулацията.

Избори 2019. Платено съдържание. Купуването и продаването на гласове е престъпление.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.