На 15 август 2018 да почерпят

Не е било възможно да се предвиди срутването на моста в Генуа

Христо Иванов заложил „бомбата“ в Търговския регистър Бившият правосъден министър оставил стратегическото звено без резервен център

Екопроблеми в Рила няма, те са на плажната ивица по Черноморието

200 хил. коли остават без „Гражданска“ От събота шофьорите трябва да сключат нова полица

Тереза Мей: Заплахата от тероризъм във Великобритания остава много висока

Гуардиола с часовник за 170 000 евро

Български тираджия оцелял по чудо в Генуа Жертвите на срутването вече са 35

Обжалваме, ако ни скъсат на шофьорски изпит Комисия отменя решението на изпитващия, ако установи нередности

Влизаме в топ 10 по ръст на БВП Инвестициите се увеличиха с 4,4%

МВР строи Дворец на паспорта за 370 млн. лв. Обявяват утре обществена поръчка за нова система за лични документи

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 15 август 2018

От последните минути: Освобождават двамата гръцки военни от затвора в Одрин

39 общини взимат до 20 млн. лв. 200 фирми получават до 1 млн. евро

Мотор с фалос се заби в автомобил

Карлос Контрера от ВМРО: Съвсем правилно бе изтеглянето на лобисткия законопроект за превозвачите

Снимка: ВМРО

Справедливият протест на превозвачи срещу Закона за Българска автомобилна камара засега успя. Министър-председателят се разпореди законопроектът да бъде оттеглен и преработен. Това именно бе и позицията на ВМРО, че ако се налага приемането на такъв закон, то той трябва да бъде преработен изначално, като отпаднат текстовете, които делегират контрол и издаването на лицензи на шепа привилегировани. Това съобщиха от пресслужбата на Българското национално движение.

Припомняме, че общинският съветник и председател на „Патриоти за София“ в СОС Карлос Контрера преди дни внесе в деловодството на ресорната комисия в парламента отрицателно становище по законопроекта с мотива, че проектът за закон е лобистки, обслужва тесни интереси и ще доведе до разбиване на транспортния бранш в полза на няколко големи играчи.

Ако необходимостта от Автомобилна камара е на дневен ред, то тя следва да бъде в съвсем различен вид. Първо да се изясни, че не може автобусен и тежкотоварен транспорт да са в един кюп. Второ – никакво издаване на лицензии и контролни функции, трето – никакво задължително членство като условие, за да упражняваш дейността „превозвач“, обяснява Карлос Контрера.

Общинският съветник от ВМРО напомня, че по същото време в ЕС тече и дебатът за спорния пакет „Мобилност“, известен като проектът „Макрон“. Вместо всеобщо да се противопоставяме на европейските лобисти, ние имаме вътрешни противоречия и протести за Закона за Българската автомобилна камара. Да, проектът е лобистки. Да, в този вид не трябва да помирисва и първо четене. Да, съвсем правилно беше да се оттегли, заявява още Контрера.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.