„Битка“ под водата САЩ-Русия – 0:1 Американците се самоуспокоиха като победител след края на Студената война

17 мигранти са в неизвестност, след като лодка се преобърна край Либия

Общинските съветници от БСП питат Фандъкова защо не прилага мерките срещу замърсения въздух

„Левски“ тръгна с хикс срещу руснаци, Стоянович доволен от промените в клуба

Отмениха и забавиха около 6 700 полета заради снежните бури в САЩ

Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

Броят на загиналите при пожара около мексиканския горивопровод достигна 66

Пожар обхвана три къщи в центъра на Габрово

Съдът остави в ареста убиеца от „Банишора“ Престъплението, за което е обвинен, е умишлено

63-годишен мъж е загинал при пожар в столичния квартал „Христо Ботев“

Серина Уилямс утеши съперничката си след мача на Откритото първенство в Астралия (ВИДЕО)

Петър Захариев: Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози

Шофьор на ТИР е загинал на място при катастрофа

Обвиняемият за убийството в „Банишора” се разплака в съда

Карлос Контрера от ВМРО: Съвсем правилно бе изтеглянето на лобисткия законопроект за превозвачите

Снимка: ВМРО

Справедливият протест на превозвачи срещу Закона за Българска автомобилна камара засега успя. Министър-председателят се разпореди законопроектът да бъде оттеглен и преработен. Това именно бе и позицията на ВМРО, че ако се налага приемането на такъв закон, то той трябва да бъде преработен изначално, като отпаднат текстовете, които делегират контрол и издаването на лицензи на шепа привилегировани. Това съобщиха от пресслужбата на Българското национално движение.

Припомняме, че общинският съветник и председател на „Патриоти за София“ в СОС Карлос Контрера преди дни внесе в деловодството на ресорната комисия в парламента отрицателно становище по законопроекта с мотива, че проектът за закон е лобистки, обслужва тесни интереси и ще доведе до разбиване на транспортния бранш в полза на няколко големи играчи.

Ако необходимостта от Автомобилна камара е на дневен ред, то тя следва да бъде в съвсем различен вид. Първо да се изясни, че не може автобусен и тежкотоварен транспорт да са в един кюп. Второ – никакво издаване на лицензии и контролни функции, трето – никакво задължително членство като условие, за да упражняваш дейността „превозвач“, обяснява Карлос Контрера.

Общинският съветник от ВМРО напомня, че по същото време в ЕС тече и дебатът за спорния пакет „Мобилност“, известен като проектът „Макрон“. Вместо всеобщо да се противопоставяме на европейските лобисти, ние имаме вътрешни противоречия и протести за Закона за Българската автомобилна камара. Да, проектът е лобистки. Да, в този вид не трябва да помирисва и първо четене. Да, съвсем правилно беше да се оттегли, заявява още Контрера.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.