На 16 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 16.12.2019

Търг за реликви от „Междузвездни войни“ Предишен подобен аукцион събра 500 000 долара

Розовите болшевики скочиха и на Клинт Истууд Либерални журналисти искат бойкот на новия му филм

Инцидент с лифта на Сопот, сблъскаха се две седалки с хора (ВИДЕО)

Ердоган заплаши да закрие авиобазата „Инджирлик“, ако САЩ продължат със санкциите

Форумът за климата зацикли след спорове Несъгласие за пазара на въглеродни емисии

Гласуват сделката за Брекзит преди Коледа Приоритет №1 е излизане от ЕС на 31 януари

Зоран Заев: Върнахме Македония отново на картата на света

Мода и сексапил в новия клип на Есил Дюран

Никола Стърджън към Борис Джонсън: Не можете да задържите Шотландия насила

В Италия извършиха най-голямата мирновременна евакуация Причината - авиобомба от Втората световна война

Катастрофи близнаци с децата в София “Труд” представя схемите на двете произшествия по свидетелства на очевидци

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 16 декември 2019

Хванаха шефа на пътното в Перник да кара пиян

Карлос Контрера от ВМРО: Съвсем правилно бе изтеглянето на лобисткия законопроект за превозвачите

Справедливият протест на превозвачи срещу Закона за Българска автомобилна камара засега успя. Министър-председателят се разпореди законопроектът да бъде оттеглен и преработен. Това именно бе и позицията на ВМРО, че ако се налага приемането на такъв закон, то той трябва да бъде преработен изначално, като отпаднат текстовете, които делегират контрол и издаването на лицензи на шепа привилегировани. Това съобщиха от пресслужбата на Българското национално движение.

Припомняме, че общинският съветник и председател на „Патриоти за София“ в СОС Карлос Контрера преди дни внесе в деловодството на ресорната комисия в парламента отрицателно становище по законопроекта с мотива, че проектът за закон е лобистки, обслужва тесни интереси и ще доведе до разбиване на транспортния бранш в полза на няколко големи играчи.

Ако необходимостта от Автомобилна камара е на дневен ред, то тя следва да бъде в съвсем различен вид. Първо да се изясни, че не може автобусен и тежкотоварен транспорт да са в един кюп. Второ – никакво издаване на лицензии и контролни функции, трето – никакво задължително членство като условие, за да упражняваш дейността „превозвач“, обяснява Карлос Контрера.

Общинският съветник от ВМРО напомня, че по същото време в ЕС тече и дебатът за спорния пакет „Мобилност“, известен като проектът „Макрон“. Вместо всеобщо да се противопоставяме на европейските лобисти, ние имаме вътрешни противоречия и протести за Закона за Българската автомобилна камара. Да, проектът е лобистки. Да, в този вид не трябва да помирисва и първо четене. Да, съвсем правилно беше да се оттегли, заявява още Контрера.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.