Според 39% от българите у нас може да се прави бизнес

Димитър Манолов, КТ „Подкрепа“: Има индустрия с фалшивите болнични

Екокатастрофата в река Вит се отлага Риболовен клуб "Балканка" пуснал фалшивата новина, Антон Хекимян я обслужи в Би Ти Ви

Тръмп може да се съгласи да свидетелства писмено в разследването за импийчмънт 

27 000 български фермери с орязани субсидии

Живеем най-късо сред хората в ЕС В богатите страни с хубава храна разполагат с 9 години повече от нас

Русия предаде на Украйна корабите, задържани в Керченския пролив

Цацаров: Разследванията за защита на интелектуална собственост са се увеличили два пъти

Париж прекроява разширяването на ЕС

ЕП даде предварително одобрение за всички кандидати за еврокомисари

Бързите заеми се увеличиха с 14%

Млад шофьор с БМВ прегази старец в Горна Оряховица Пешеходецът е издъхнал на място

Караниколов: Двустранната ни търговия със САЩ нараства с 36%, като надхвърля 975 млн. щ.д.

Доналд Туск е единственият кандидат за лидер на ЕНП

17 граждански организации срещу предателството на Радан Кънев Изпращат писмо до Комисията по петициите в Европарламента

Като на кино дойде Megane RS Най-бързият модел на Renault завива с четирите колела

С интерактивно шоу бе представен за първи път пред българска публика новият модел Renault Megane RS. Гостите на премиерата в киноцентъра в Бояна нарисуваха трасето със завои, по които премина автомобилът във виртуалния тест, излъчван наживо в интернет за феновете на високите скорости. „Радвам се, че зрителите се включиха в теста, защото благодарение на техните предизвикателства успяхме да покажем най-доброто, на което е способен Megane RS“, коментира Рено Пирел, генерален директор за България на концерна Renault Nissan.

Новият модел Megane RS е създаден в сътрудничество с отбора на Renault във „Формула 1“. Купувачите могат да избират между два типа шаси – Sport (съчетава динамиката и комфорта) и Cup (за още по-безкомпромисно пистово поведение). Както подобава на спортна кола, каросерията е оборудвана с широки брони, ниски прагове и заден дифузьор с централно разположена ауспухова тръба. За първи път в компактния сегмент се появява технологията 4CONTROL за завиване с четирите колела, която позволява не само по-добра маневреност, но и много по-голяма стабилност в завои при бързо каране.

27-2-6kol

С отварянето на вратата водачът и неговите пътници се пренасят в света на високите скорости – спортно табло, скосен волан с лостчета за смяна на предавките, алуминиеви педали, дълбоки седалки с интегрирани подглавници, червено-черна тапицерия. Мултимедийната система с голям цветен екран позволява бързо и лесно използване на всички функции на борда. Една от тях е запис и анализ на пътуването, които могат да бъдат споделени в социалните мрежи.

Под предния капак работи 1,8-литров бензинов турбо двигател с мощност 280 к.с. и въртящ момент 390 Nm. Тягата се предава към предните колела през 6-степенна скоростна кутия – механична или автоматична с двоен съединител. С адаптивен круиз контрол, система за разпознаване на знаците, предупреждение за напускане на лентата и други модерни електронни асистенти Megane RS е подготвен не само за бързи гонки, но и за всекидневно шофиране.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.