На 23 януари 2019 да почерпят

Мултикулти извращения на номинациите за „Оскар“ Етнически квоти и политически послания с “Черната пантера” и “Зелената книга”

ЕК алармира за БГ гражданството (обзор) Институцията е обезпокоена от схемите за предоставяне на паспорти срещу инвестиции

Палестинец е убит след израелска въздушна атака в Газа

Комисията одобри Преспанския договор, утре влиза в гръцкия парламент

Би Би Си: Дейвид Бауи е най-великият артист на ХХ век За най-велик лидер на ХХ век е избран Нелсън Мандела

Африка спасява Пирин с подписи, събрани от „зелените“ Преброяване на „еколозите” поиска бизнесът

Майк Помпео: Очаквам напредък в ядрените преговори със Северна Корея

Американският заместник-държавен секретар Уес Мичъл подаде оставка

ВМРО предлага: Доброволни отряди срещу циганската престъпност Настояват за „Данък лукс” и преизчисляване на старите пенсии

Водолази търсят потънало 15-годишно момче във водите на микроязовир край Пловдив Детето отишло да се пързаля върху замръзналия водоем, който се пропукал и го погълнал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 януари 2019

Пешеходец е загинал на място, пометен от кола на входа на Бургас

Проф. Кантарджиев: Недоказуема е точната бройка на починалите от грип

Партенки и манерки продава армията Предлагат се и бичкии

Кейт Хъдсън: Днес всеки глупак може да стане звезда

Кейт Хъдсън продължава да бъде една от по-атрактивните и интересни актриси в Холивуд. Дъщерята на Голди Хоун успя да излезе от сянката на своята звездна майка и сама да заблести в света на шоубизнеса. Големият си пробив в киното Кейт Хъдсън прави с участието си във филма “Почти известни” (2000 г.), който й носи номинация за “Оскар” за най-добра поддържаща женска роля и награда “Златен глобус” в същата категория.

През 2000 г. излиза и филмът “Относно Адам”, който също носи професионален престиж и добри отзиви на Кейт. След като отхвърля предложената є главна женска роля за “Спайдърмен”, тя участва във филма “Четирите пера” от 2002г., който е по-скоро разочарование за критиката и публиката. Следват участия в “Как да разкараш гаджето за 10 дни” и “Развод по френски” от 2003 г., “Шперцът” от 2005 г., “Аз, ти и Дюпри” от 2006 г.

На 8 февруари 2008 г. премиерно излиза новият филм с нейно участие “Златна възможност”, където за втори път си партнира с Матю Макконъхи след “Как да разкараш гаджето за 10 дни”. През 2008 г. излиза още един филм с Кейт Хъдсън – “Гаджето на най-добрия ми приятел”, а през 2009 г. си партнира с Ан Хатауей във филма “Булчински войни”. През 2011 г. тя се снима във филма: “Нещо назаем” заедно с Дженифър Гудуин, Колин Егелсфийлд и Джон Кразински.

След дълги години на участия в романтични комедии и леки приключенски филми, тя реши да нагази по-дълбоко в сериозната част на бизнеса и сега изпълнява главната роля в амбициозната костюмна драма “Машрал”, където се превъплъщава в образа на дама от висшето общество в САЩ през 40-те години на миналия век, която обвинява своя чернокож шофьор в изнасилване.

“Смятам, че историята във филма “Маршал” не е отдалечена твърде много от нашето съвремие. Случката е от 1941-а, но аз усещам с кожата си, че моралните поуки са актуални и днес. Понякога просто се случва така, че хората не се поучават от грешките си и историята има навика да се повтаря, когато това се случи. Понякога чета истински истори, които може да послужат за материал за бъдещ филм и не съм сигурна доколко са автентични и каква част от тях репрезентират реалността коректно. Също така смятам, че е важно за всеки екранен изпълнител като мен да съумее да намери правилния ъгъл, от който да погледне на конкретната история и да знае как да подходи, така че да изиграе образа по кохерентен начин и да капсулира есенцията на човека в два часа. Филмите трябва да носят смисъл, но трябва и да имат смисъл, да са полезни на публиката, да разказват история, която да е снабдена с необходимите механизми за емоционална и интелектуална идентификация от страна на хората от другата страна на екрана”, разсъждава Хъдсън.

Кейт Хъдсън винаги е ангажирана с идеята да представи възможно най-пълнокръвния и многопластов модел на човешко поведение в рамките на един комерсиален художествен филм: “Винаги си мисля дали моята героиня би казала определено нещо, как би реагирала в конкретна и уникална ситуация”.

За нея “Маршал” е и ценен урок по история: “Много е важно да познаваме миналото си и да не забравяме своята исторя с цялата противоречива арка, която я съпътства и придава илюзията за цел и завършеност. Но често историческите събития са продукт на хаос и съвпадения, на случайности и погрешни избори. Докато проучвах детайлите от епохата понякога се изумявах на някои случки и ситуации и се питах как е било възможно това.”

Кейт Хъдсън държи да подчертае, че за нея е страшно важно филмите да бъдат мост между артистичния свят и битовата действителност, и да функционират като механизми, машини и инструменти за поддържане на публичния диалог в едно общество. Тя споделя, че би се радвала ако филмите все още притежават способността да вдъхновяват младите хора.

Кейт Хъдсън обаче не е била страшно сигурна в самото начало на преговори за ролята на бяла жена, която обвинява чернокож мъж в престъпление. “Много неща в сценария и историята ме накараха да се позамисля доста сериозно дали да приема ролята. Не бях способна да се поставя на нейно място, не бях сигурна, че има нещо, за което да се хвана и да се поставя на мястото на героинята. Но когато режисьорът ме убеди във важността на филма това ме накара да погледна извън моите лични морални съображения и етични кодове и да се впусна в изграждането на образа без страх. Смятам, че е важно да разказваме тези истории. Като актриса за мен понякога е необходимо да оставя настрана личните си възгледи и принципи, и когато камерата започне да работи съм длъжна да повярвам на образа, който играя. Това е сериозно предизвикателство, а персонажа, който играя в “Маршал” е сложен, нюансиран и трагичен и това в крайна сметка ме убеди, че трябва да се заема със задачата”.

Извън опитите си да се наложи и като сериозна драматична актриса, Кейт Хъдсън не спира да наблюдава културния климат и да коментира иронично и хумористично нивото на развлеателната индустрия. “За съжаление обитаваме много странен период от историята на човечеството – технологиите ни позволяват да имаме немислимо висок стандарт на живот в сравнение с предишните векове, но хората сякаш все повече се отчуждават и, ако трябва да съм честна, затъпяват. Всичките тези риалити програми и конкурси за сензационни, но карикатурни образи, които телевизиите, а и интернет, тъпчат в гърлата на публиката. Всичките тези хора, които са известни защото са известни. За съжаление днес всеки глупак може да стане звезда”, смята Хъдсън.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.