Кеш Кредит в подкрепа на българския бизнес

Зорница Янакиева, Оперативен директор на Кеш Кредит пред „Труд“

  • „Само да е българско“ е най-новата кампания на Кеш Кредит. В какво се състои и защо я стартирахте?
  • Кеш Кредит отпуска по един безлихвен кредит за бизнес всеки месец до края на годината. Така искаме да насочим вниманието към българския бизнес и да подпомогнем развитието му. Наясно сме с проблемите с достъпа до финансиране, с които се сблъсква микробизнесът у нас. С националната дългосрочна кампания „Само да е българско“ помагаме на собствениците на малки фирми, на предприемчивите хора с идеи, за да ги реализират. Кампанията е нов етап на различни инициативи, с които Кеш Кредит подкрепя родното производство. Кеш Кредит подари дванайсет официални тоалета от водещи наши дизайнери и три електронни четеца с книга от български автор за 24 май, а в момента подаряваме уикенд за двама в любим български курорт по избор. Нашата цел е да стимулираме потребителите да купуват български стоки и да помогнем на българските производители да постигат по-високо качество и по-добра реализация на продукцията си. „Само да е българско” е дългосрочна кампания, която тепърва ще развиваме и обогатяваме с различни активности и инициативи.

  • От кои бизнес отрасли идват най-много заявления за кредит?
  • Основната група клиенти са в сферата на търговията. След тях са земеделските производители. Почти във всеки офис има клиенти, които теглят пари за разсад, фураж, оборудване за оранжерии, докато получат пари от субсидии или от продажбата на произведената продукция. После са клиентите с бизнес в сферата на услугите. Например, през есента отпуснахме кредит на собственик на таксиметрова компания за зимни гуми за колите му. Друг клиент тегли кредити за ремонт и освежаване на семейния си хотел. Много клиенти са от строителния бранш. Взимат кредит за машини и строителни материали, за да започнат някой обект. След като им платят, връщат заема.

  • Каква е средната възраст на клиентите, ползващи кредит за бизнес?
  • Най-често са между 40 – 50 години. Има и потребители на друга възраст – отпуснахме кредит на едно момче на 21 години, за да си отвори сервиз за коли в гр. Варна.

  • Защо клиентите ви избират Кеш Кредит?
  • Избират услугата ни, защото е бърза – одобрението в Кеш Кредит се получава до 6 минути. Второ, продуктите ни са гъвкави – всеки намира това, което търси, при най-добрите условия. Трето, процесът на кандидатстване и усвояване на кредит е максимално улеснен. Може да стане в офис, по телефон или изцяло онлайн – през сайта ни, а и през Viber, като Кеш Кредит е първата компания в света, предлагаща кандидатстване през популярното чат приложение.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес