Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 януари 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Гл. комисар Христо Терзийски: Няма сериозни инциденти на протестите, но има задържани лица

Верижна катастрофа между седем автомобила край село Саранци По първоначална информация има пострадали хора

Патриотите със съвет „очи в очи“ Чакат номинация от НФСБ за поста на Валери Симеонов

КЗК глоби онлайн търговци за нелоялни практики

Снимка: Pixabay

Комисията за защита на потребителите глоби онлайн търговци, които не са изпълнили обещания за бързи или безплатни доставки.

Сред най-често срещаните нелоялни практики при онлайн търговците са фалшивите намаления и неспазените уговорки за срока или цената на доставките, предупреждават от Комисията за защита на потребителите. Клиенти на онлайн-магазин за облекла са подали оплаквания, че покупките се бавят повече от месец, въпреки че в условията за доставката е посочен срок от пет работни дни.

Електронен магазин е заблуждавал клиентите, че при пазаруване на стойност над 100 лева доставката е безплатна до всяка точка на страната. Потребителят е подал жалба след като за доставката е заплатил 25 лева. Друг онлайн търговец е подвеждал клиентите си с фалшиви отстъпки за козметика и хранителни добавки, като впоследствие ги е уведомявал, че складовата наличност на козметичния продукт е изчерпана и той може да бъде доставен на редовната му цена.

Независимо че търговците са отстранили нередностите, на всеки от тях са наложени предвидените в закона санкции от 1 000 до 30 000 лева, които дружествата обжалват.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.