Баща наркоман намушка с нож 7-годишното си дете във Варна

Премиерът Борисов: Много правителства работиха за отпадането на мониторинга, всички трябва да са доволни

Банката за развитие посреща акционерите на Европейския инвестиционен фонд в София

Самолет се разби на улица в Бразилия, има жертви и ранени (СНИМКИ и ВИДЕО)

Осем души са обвинени за престъпления, свързани с изборите Главният прокурор е поискал от ЦИК разрешение за привличане като обвиняеми на 7 кандидати за кметове и съветници

Вижте Наум Шопов и Теа като деца

Полицията издирва водач, избягал след катастрофа с велосипедист

Дуейн Джонсън-Скалата е най-готиният баща за 2019

Кали израснала на село

Ограничават движението в тунел „Траянови врата“ на магистрала „Тракия“ утре

Камионът-ковчег в Есекс – с българска регистрация, собственост на ирландка Напуснал България през юни 2017 г.

Над 100 000 души денонощие без вода

Забраниха на обвиняем за убийство да посещава квартал в Монтана

КЗП открива 16 виртуални приемни край морето

16 виртуални приемни в големите морски курорти и в по-малките, но популярни сред туристите крайбрежни селища отваря за сезон 2017 Комисията за защита на потребителите, съобщи нейният председател Димитър Маргаритов при отварянето на първата приемна в Албена.

Тя представлява брандирана с логото на комисията телефонна кабина, на която е изписан горещият номер 0700 111 22. Туристите ще могат да го избират денонощно и безплатно, за да потърсят консултация или да подадат сигнал за нарушение. Виртуалните приемни ще бъдат разположени на оживени места, а точните им координати ще бъдат описани в сайта на КЗП и в Google Maps.

На Север, освен в Албена, ще има три кабини на Златни пясъци и по една в Балчик и в курорта Св. Св. Константин и Елена. „Смятаме, че така ще осигурим по-бърз и ефективен контакт на летовниците с нашите екипи, отколкото чрез изнесените офиси, каквито имаше предишни години. След набирането на горещия телефон в зависимост от локацията, на която се намират потребителите, те ще се свързват веднага с регионалния офис и оттам – с екипите, които са най-близо на терен“, поясни Маргаритов. Според него така времето за реакция при подадена жалба ще се скъси максимално, а инспекторите много по-лесно ще събират нужните доказателства. „Ако видите нарушение, не го подминавайте, а подайте сигнал.

Премълчаването ощетява потребителите и влияе зле върху поведението на търговците“, апелира Маргаритов. По думите му потребителите стават все по-активни – миналата година в офисите на КЗП са били подадени над 20 000 жалби и сигнали, а на горещия телефон са били регистрирани над 10 000 обаждания. Най-честите нарушения край морето касаели ограничаването на правото на информация за стоки или услуги, а най-много оплаквания имало за несъответствия между обещаното в предплатения туристически пакет и реално предложеното на клиента.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.