Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

КЗП тръгва на проверки в зимните курорти

Комисията за защита на потребителите започва проверки в зимните курорти, особено в заявденията-нарушители.

„Нашите екипи започват в местата, където в предишни периоди сме констатирали нарушения и сега целта ще бъде дали тези нарушения са преодолени, дали въпросните обекти са изпълнили всички изисквания на закона“, обясни председателят Димитър Маргаритов по БНР.

Съвместно с Агенцията по метрология и технически надзор ще бъдат проверявани и съоръженията. „Надявам, се това да успеем да го сторим още преди откриването на сезона. Също така ще проследим дали са категоризирани и се съдържат всичката необходима информация, за това как могат безопасно да се експлоатират“, посочи Маргаритов.

Все още няма жалби за разминаванията между предлаганото в дадена оферта и действителната ситуация, защото повечето обекти все още не са приели първите си гости. „Отправям апел и към търговците да поддържат високо ниво и това, което са поели като ангажимент към своите клиенти, да го изпълнят така както са го поели, защото през изминалите периоди това е било и основното нарушение в сферата на туризма, за което сме получавали най-много сигнали, че нещо се обещава, а после не може да бъде изпълнено“, призова шефът на КЗП.

Маргаритов даде и съвети към потребителите:

„Винаги сме казвали, че още когато потребителите запазват своята почивка, когато набелязват сред множеството оферти на какво да се спрат, ако става въпрос за туроператор, винаги да проверят, че той действително съществува, че е регистрирани в Министерството на туризма и че притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“. Ако това е така, тогава рисковете намаляват, тъй като дори и да има някакво неблагополучие с почивката, винаги има вариант за обезщетение поне. И когато такова разминаване между обещаното и предоставеното впоследствие има най-важното нещо, разбира с, потребителите да реагират, да изискат от представителя на съответния туроператор и организатор на пътуването необходимата информация и съдействие, Ако не я получат да, да сигнализират веднага при на, за да можем да се намесим“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.