Йордан Радичков давал зайци като автограф на цялата дружина

„Левски“ измъкна трудна, но важна победа на „Герена“

Треньор обезвреди въоръжен ученик с… прегръдка (ВИДЕО)

Тео Ушев с нова номинация за „Оскар”

Рафаел Надал се ожени

Италианец, воювал с кюрдите срещу ИДИЛ: Турската офанзива ще възроди Ислямска държава Турците унищожават бойците, които изстрадаха толкова много за света, казва Клаудио Локатели

Един милион протестираха срещу Брекзит в Лондон

Внезапна сърдечна смърт покосила 15-годишната ученичка от Димитровград

Апатит наш насущний Съдържа се в костите и зъбите

Първанов: Отстъпили сме прекалено много на Македония

Испанският премиер отхвърли призива на лидера на Каталуния за диалог

Дмитрий Медведев: Газопроводът „Турски поток“ е изгоден за цяла Европа

Полицаи обискираха дома на кмета на Несебър Цял ден в града се провежда специализираната акция

Пламна известен ресторант в София

Патриарх Неофит стана Почетен гражданин на Перник

Китайско автокино Екран с дължина над 1 метър на таблото

Автомобилите са следващото поколение умни устройства и това се илюстрира от първия модел на младата китайска компания Byton, основана от бивши кадри на традиционни производители като BMW и Nissan. Заедно с конструктори от други водещи браншови фирми като Tesla, Google и Apple те разработиха автомобил, който ще влезе в серийно производство и ще се продава в Европа от 2021 г.

Името на модела е Byton M-Byte, а той представлява нещо много повече от умно устройство за транспорт. Най-забележителната характеристика е огромният дисплей, който се простира на дължина повече от метър по цялата широчина на таблото. Този мегамонитор е разделен на три секции, предназначени за водача и пътника до него. Има и още един дисплей в средната част на волана върху гнездото за въздушната възглавница.

Многобройни са функциите, които предлагат големите екрани в автомобила. Сред тях е лицевото разпознаване и запаметяване на определени настройки за различни водачи. Колата е в постоянна връзка с интернет и разполага с три таблета – един за пътника отпред и два за пасажерите отзад. Непрекъснатата свързаност може да бъде спряна по всяко време с натискане на бутон „Off Line“.

Задвижващата система е електрическа. В зависимост от мощността и броя на моторите моделът се предлага с предно и с двойно предаване. Базовото изпълнение с един двигател на задния мост с ресурс от 272 к.с. и пробег 360 км. Върховият вариант 4х4 е с мощност 408 к.с. и пробег 435 км. Цената на автомобила за европейския пазар ще стартира от 45 000 евро. Вече има направени около 40 000 поръчки.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.