Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Китайци готови да инвестират 300 млн. лв. в БДЖ, обещават и нови влакове

Китайска корпорация е връчила в транспортното министерство официално инвестиционно намерение по отношение на БДЖ. То включва предложения за стратегическо съвместно сътрудничество, включващи предоставяне на пакет от високи технологии, финансиране, инвестиции, обучение и услуги.

Компанията е най-големият производител за железопътен подвижен състав в света – Китайска корпорация за железопътен подвижен състав (CRRC, China Railway Rolling Stock Corporation) и един от най-големите индустриални концерни в световен мащаб.

Инвеститорите са готови да рефинансират старите задължения на „Холдинг БДЖ“ ЕАД в размер на 130 млн. евро и да финансират доставка на нови електрически и дизелови мотрисни влакове в размер на 170 млн. евро, съобщиха от МТИТС.

Предвиждат и доставка на нов подвижен състав, в съответствие с европейските стандарти и българските изисквания за сертификация. Вагоните и локомотивите ще бъдат доставени своевременно спрямо спешните нужди на БДЖ и с високо съотношение цена-производителност.

Планира се инвестиция в нов завод за асемблиране на електрически и дизелови мотрисни влакове в България.

Следващата крачка в двустранните отношения е сформирането на работна група с участието на представители на МТИТС, БДЖ, CRRC и китайски финансови институции.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. А колко ще струва билетчето.
    Колко време ще е пътя от гр. Варна до с. София?
    Ще има ли смислено направени дестинации?
    Ще направят ли гарите да изглеждат добре и персонала и да е нормален?
    Коя нормална държава има фалираща БДЖ?

  2. “Коя нормална държава има фалираща БДЖ?“ Разбира се, че никоя. Всичко това се прави нарочно от управляващата върхушка от последните 27 г – политиханци + мафиоти. Не е трудно, когато си на власт да фалираш ВСИЧКО:) нали? Но както вървят нещата от последните 26 г. изглежда, че България скоро ще фалира и т.нар. ръководство ще се предаде я на китаянци, я на кой даде повечко парета, нали? И тогаз нашите политиханци ще изгубят сладката си работичка:( и ще се запишем официално в последната скорост на развитие на светот:( А едно време осъждаха, че сме щели да станем 15 р-ка на СССР:) А сега какво сме и какъв стандарт имаме? Китайците се махат и БДЖ се финансира от България и новото ръководство, не политиханци.. Има ли нещо останало държавно в България? Тогаз защо ни е нужно държавно правите/ ръководство? А има ли китайски гуменетки/кецове?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.