Карфиолът е истински аристократ

59-годишен мъж застреля друг при битов скандал в Ловешко Извършителят е задържан

Абсурдни партии в битка за гласове Щури формации в Европа и САЩ засенчват родните колорити

Лейди Гага с рентген на цялото тяло

С PlayStation 5 „Сони” гони нов стандарт

Извънредно положение в Чили след протести заради поскъпване на билетите за метрото (ВИДЕО)

Кайли Дженър пропря, създаде нов тренд

Женева – от раннохристиянските прелати до Жан Калвин Цезар основава града на брега на едноименното езеро

Лененото семе е добър помощник на здравето Да не се превишава препоръчителната доза от 1 до 3 супени лъжици на ден

Десетки загинали и пострадали при скъсване на дига в Красноярския край в Русия

Счупен крак води дупничанин в Dota 2

Съветник на Тръмп: Порошенко и обкръжението му си присвоили $820 милиона

Дъщерята на Гала получи пръстен от приятеля си (СНИМКА)

Още по-спортна лимузина Новата „тройка“ е чистокръвен „баварец“ за хора, които обичат да шофират

Ключова автобусна линия в София е неизползваема заради ново разписание Автобус №111 е със силно разреден интервал на движение

Снимка: Архив

Чакане от между 10 и 25 минути, бутаница, опасно високи температури и липса на въздух – това предлага столичният автотранспорт на хилядите пътници, които използват линия 111, предаде БТВ. Тя свързва източните със западните квартали на София и за голям процент от гражданите няма алтернатива.

От началото на миналата седмица, обаче, 30-те автобуса по тежката линия са намалени на 15. Така интервалите на движение стават двойни и в пиков час се чака най-малко 10 минути. В резултат рейсовете са претъпкани, а на всяка спирка се събират десетки чакащи.

„Тактиката е да си адски бърз, автобусът да спре с вратата пред теб и да се шмугнеш между 20 човека”, обясни пътник. Друг призна, че не е могъл да се качи на два поредни рейса. Никой не смята, че 1,60 лв. са адекватна цена за предлаганата услуга.

2 минути преди спирането на рейса хората се подреждат като на състезание. При спирането започва бутаница, в която не всички имат шанс. „Всеки ден е така, питайте тези от Центъра за градска мобилност, това е от разписанието”, посочи един от шофьорите.

Ако все пак човек успее да се качи, вътре го чака друга „изненада” – препълнените рейсове нямат климатици. Има хора, на които им прилошава, пътници разказват и за побоища между изнервени хора заради липсата на място.

След като автобусът тръгне от спирката, там остават поне 20-30 човека, част от които в крайна сметка се отказват и хващат такси или решават, че вече ще пътуват само с личните си автомобили. В София, където местната власт непрекъснато говори за намаляване на вредните емисии.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.