БНБ съветва: Банките да затегнат кредитните условия Предупреждават, че при вдигане на лихвите ще се увеличат лошите заеми

Поръчваме по интернет стоки от столични пазари Планира се ремонт на Женския пазар и първият пазар изцяло за български стоки

Входът за Столичния зоопарк става 6 лв. Строят нови заграждения за чакали и хиеновидни кучета

Сблъсък между две коли уби мъж и жена в Ловешко

40 деца са блокирани на хижа „Алеко“ на Витоша заради непочистен път

286 екобомби цъкат в складове с отрови За унищожаването им трябват милиони левове

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 17 декември 2018

Луис Гарсия, европейски шампион от 2005 година, ексклузивно пред „Труд“: „Ливърпул“ подцени ЦСКА и за малко много да съжалява

Силният снеговалеж и непочистените пътища оставиха стотици хора в задръствания (СНИМКИ и ВИДЕО)

Сменят и софтуера към касовите апарати 4 лв. на месец за програма за управление на продажбите

Обвиниха Шакира в избягване на данъци Певицата не платила налог върху 14.5 милиона евро

Румен Радев: Йордания трябва да бъде подкрепяна от България и от ЕС, защото има реален принос в борбата с нелегалната миграция

Хиляди сърби на протест срещу Вучич Опозицията свика демонстрация заради “авторитарното управление” на президента

Протестиращи срещу миграцията влязоха в сблъсъци с полицията в Брюксел

Откриха телефон на самоубил се шеф на КАТ Не е открито предсмъртно писмо

Кметът Иван Тотев откри дигитална конференция с над 400 участници в Пловдив

„В дигиталния маркетинг конкуренцията няма граници, защото тя е на глобално ниво. За да отговорим на тези предизвикателства и да бъдем популярни, трябва да бъдем съвременни, актуални и иновативни“, заяви кметът на Пловдив инж. Иван Тотев в словото си при откриване на мащабна конференция за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv.

Над 400 участници от цялата страна и 31 лектори се събраха в парк-хотел „Санкт Петербург” в града под тепетата, за да споделят знания и опит. Пред тях кметът Иван Тотев заяви, че той и екипът му полагат големи усилия, за да бъде Пловдив притегателно място за млади хора, които да си говорят за IT бизнес, за възможности и за нови технологии.

Управителят на организаторите от Интернет Медиа Груп Любомир Атанасов подчерта, че Digital4Plovdiv „Конференция за онлайн маркетинг и търговия 2017“ е с изключителна практическа насоченост, темите и лекциите са формирани около нуждата за знания и по-добро развитие на всеки един интернет предприемач и онлайн търговец. Той заяви, че именно заради нарастващата значимост на Пловдив в дигиталния свят и развитието на този бранш градът е избран за домакин.

Целта и мисията на форума е да обясни с разбираеми думи що е то дигитална идентичност и бизнес в онлайн пространството , с които да се изпъкне сред конкуренцията.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.