За първи път в 125-годишната си история Coca-Cola ще пусне алкохолна напитка. Новината бе потвърдена от ръководителя на японския й бизнес Хорхе Гардуньо, съобщи Би Би Си. По думите му през 2018 г. компанията ще пусне на пазара "консервирана напитка, която включва алкохол".
Coca-Cola отправя поглед към Япония и нарастващия й пазар за освежаващи напитки, съдържащи алкохол. Ходът на Coca-Cola, ще я тласне в конкурентен пазар на алкохол, доминиран от местни марки като Strong Zero, Highball Lemon и Slat.
Алкохолната напитка ще бъде произведена по традиционна рецепта, от дестилирана напитка, наречена шочу, газирана вода и аромати. Шочу е подобна на водка алкохолна напитка, дестилирана от картофи, ориз, ечемик или захар. Тя е особено популярна в Япония.
Coca-Cola is breaking with 124 years of tradition to launch an alcoholic drink in Japan, made from shochu, sparkling water and flavouring https://t.co/x8p6zEjq7d pic.twitter.com/daP6L2RXV1
— Financial Times (@FinancialTimes) March 7, 2018
"Coca-Cola винаги е била съсредоточена изцяло върху безалкохолните напитки и това е скромен експеримент за конкретнa част от нашия пазар", заяви Гардуньо. Ръководителят отхвърли варианта компанията да предлага напитки с алкохол в други държави по света.
Освежаващите напитки от този вид, които се предлагат в Япония, съдържат от 3% до 8% алкохол и са особено привлекателни за жените.
Тъй като по-младото поколение от потребители избягва захарта, компанията инвестира и в продукти в бързо развиващи се сегменти, като вода и чай.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш