Славчо Атанасов: Последните 20 години по стадионите се получиха много неприятни неща

Първа лека катастрофа за новите шофьорски закони (обзор) Депутати, катаджии и чиновници изслушаха куп забележките от експерти

Държавният дълг се понижи до 25% от БВП

Общинари събират пари за главния архитект на София Симеон Славчев: Бих призовал цялото общество да се включи в тази морална битка

Димитър Делчев: В момента дясното не може да се обедини

Химическата атака в Дума била постановка (обзор)

Наш талант тренира с първия отбор на „Торино“

Спортното министерство с разяснения за провеждането на Европейската младежка конференция

Испания наложи вето върху проекта за декларация на срещата на върха ЕС – Западни Балкани в София

Шефът на ОЗХО: Веществото, с което са били отровени Сергей и Юлия Скрипал, може да е направено във всяка една страна (ВИДЕО)

Мъж изпуши цигара и се простреля в главата (обзор) "Съжалявам" написал търговецът на коли в бележка, намерена в стаята му

Затягат контрола върху сиренето менте Забраняват на мандрите да правят имитиращи продукти в същите помещения

Пътничка бе глобена с 500 долара за внасянето в САЩ на безплатна ябълка, получена в самолета

Министър Ананиев: Очакваме да седнем на масата и да продължим диалога с общопрактикуващите лекари

40 млн. лв. да плати държавата за „Корал“ искат „зелените“ За пореден път опитват да изгонят от България ключов инвеститор

Кока-Кола пуска алкохолна напитка

За първи път в 125-годишната си история Coca-Cola ще пусне алкохолна напитка. Новината бе потвърдена от ръководителя на японския й бизнес Хорхе Гардуньо, съобщи Би Би Си. По думите му през 2018 г. компанията ще пусне на пазара “консервирана напитка, която включва алкохол”.

Coca-Cola отправя поглед към Япония и нарастващия й пазар за освежаващи напитки, съдържащи алкохол. Ходът на Coca-Cola, ще я тласне в конкурентен пазар на алкохол, доминиран от местни марки като Strong Zero, Highball Lemon и Slat.

Алкохолната напитка ще бъде произведена по традиционна рецепта, от дестилирана напитка, наречена шочу, газирана вода и аромати. Шочу е подобна на водка алкохолна напитка, дестилирана от картофи, ориз, ечемик или захар. Тя е особено популярна в Япония.

“Coca-Cola винаги е била съсредоточена изцяло върху безалкохолните напитки и това е скромен експеримент за конкретнa част от нашия пазар”, заяви Гардуньо. Ръководителят отхвърли варианта компанията да предлага напитки с алкохол в други държави по света.

Освежаващите напитки от този вид, които се предлагат в Япония, съдържат от 3% до 8% алкохол и са особено привлекателни за жените.

Тъй като по-младото поколение от потребители избягва захарта, компанията инвестира и в продукти в бързо развиващи се сегменти, като вода и чай.

 

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.