Две инсталации ще наследят Бронзовата къща “Московска” 33 дава 100 хил. лв. за проекта

Огнен кошмар в Гърция, горят къщи (обзор)

Евростат: Трайна тенденция към намаляване на населението в България

10 000 чувала с пясък пазят столицата от потопите 3000 камери дебнат за порои, общината почиства 35 000 шахти

Ветеринар: Ако имаше зараза, да беше пламнала

ДАНС проверява кои медии са разпространявали фалшива новина за евтаназията на животни в Странджа

„MAMMA MIA” – триумфално в Софийската опера Поради огромния интерес ще има предсезонно седем извънредни спектакъла през септември

26 г. затвор за двойно убийство Бивш рейнджър се крил два часа в гардероб преди кръвопролитието

ФАЦ: Истината е, че в България има съвсем малко мигранти

Няма засегнати българи от пожарите в района на Атина

Сътрудничим си с Русия срещу фалшивите хапчета

Уникален печат открит в крепостта Лютица

Започва повторно вземане на проби за чума в Болярово Зоната за наблюдение и проверка става 10+10 км

Трима чужденци преспаха в ареста заради кражба и побой

Преведени са 1 060 000 лв. по помощта „де минимис“ за общините в Ямболско и Бургаско, засегнати от чума по животните

Кока-Кола пуска алкохолна напитка

За първи път в 125-годишната си история Coca-Cola ще пусне алкохолна напитка. Новината бе потвърдена от ръководителя на японския й бизнес Хорхе Гардуньо, съобщи Би Би Си. По думите му през 2018 г. компанията ще пусне на пазара „консервирана напитка, която включва алкохол“.

Coca-Cola отправя поглед към Япония и нарастващия й пазар за освежаващи напитки, съдържащи алкохол. Ходът на Coca-Cola, ще я тласне в конкурентен пазар на алкохол, доминиран от местни марки като Strong Zero, Highball Lemon и Slat.

Алкохолната напитка ще бъде произведена по традиционна рецепта, от дестилирана напитка, наречена шочу, газирана вода и аромати. Шочу е подобна на водка алкохолна напитка, дестилирана от картофи, ориз, ечемик или захар. Тя е особено популярна в Япония.

„Coca-Cola винаги е била съсредоточена изцяло върху безалкохолните напитки и това е скромен експеримент за конкретнa част от нашия пазар“, заяви Гардуньо. Ръководителят отхвърли варианта компанията да предлага напитки с алкохол в други държави по света.

Освежаващите напитки от този вид, които се предлагат в Япония, съдържат от 3% до 8% алкохол и са особено привлекателни за жените.

Тъй като по-младото поколение от потребители избягва захарта, компанията инвестира и в продукти в бързо развиващи се сегменти, като вода и чай.

 

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.