Ремонтират още две гимназии във Варна Вече са обновени седем училища, три детски градини и две професионални гимназии по ОП"Региони в растеж"

Рибарите кътат чернокоп за Никулден

Арестуваха двама души, ограбили 12-годишно дете в Бургас

Тръмп обяви срещата си с Ердоган за „чудесна”

Съдии си правят отвод по дело “Къща за гости” Забуксува процесът срещу бившия зам.-министър Александър Манолев

Премиерът Борисов пристигна в Солун за участие в Четвъртата среща на върха

Земетресение от 7,4 по Рихтер удари Индонезия, има опасност от цунами

Ангел Джамбазки: Зелени организации са внесли петиция в ЕП за спиране на магистрала „Струма“ през Кресненското дефиле

Минималната пенсия става 250 лева от юли (обзор) Първият ден от болничния няма да се плаща на работника

ЕП не одобри кандидата за еврокомисар на Унгария

Безработицата намаля до рекордно ниво Заетостта нарасна до 76,3% за населението на 20-64 г.

България е в топ 3 в ЕС по ръст на икономиката Премиерът: безработица спада до 3,7%

Ямболия посече с брадва 35-годишна жена (обзор)

Складовете за горива с камери за наблюдение Признават разходите за ремонт на пътища

Министър Теменужка Петкова: Избираме фирмите за АЕЦ „Белене” до края на месеца (обзор)

Кока-Кола ХБК лансира Costa Coffee на няколко пазара през 2020 г.

Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани – един от най-големите бутилировачи на Coca-Cola в света, планира да лансира Costa Coffee в поне 10 от своите 28 пазара през следващата година, сред които България, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Русия и Швейцария. Това ще отговори на широк кръг от потребностите на потребители и клиенти в множество канали и поводи, в съответствие с визията на Кока-Кола ХБК да бъде водещ 24/7 партньор в напитките.

„Това е страхотна възможност, която ще създаде истинска добавена стойност за нас и нашите клиенти“, казва Зоран Богданович, Главен изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК. „Включването на толкова силен бранд като Costa Coffee в нашето портфолио ще ни позволи да покрием повече поводи за консумация, да партнираме още по-пълноценно с нашите консуматори във всички канали и да подсилим усилията си да адресираме всеки повод за консумация през деня. Нашата добре установена инфраструктура, процеси и опит в дистрибуцията на кафе ни дават увереност, че ще се справим с тази вълнуваща възможност“.

Кафето е една от най-доходоносните и бързо растящи по отношение на приходи и печалба сфери в областта на напитките. Това е многомилиардна категория на 28-те пазара на Кока-Кола ХБК, която се очаква да расте с 4% на годишна база.

The Coca-Cola Company придоби Costa Coffee през януари 2019 г., като компанията ще се фокусира върху разширяване на предлагането на вендинг и готовите за консумация (ready-to-drink) продукти. Costa Coffee е водещата компания за кафе в Обединеното кралство, със силно присъствие в Европа, Азия, Близкия изток и Африка.

“Щастливи сме да си партнираме с Кока-Кола ХБК, за да достигнем до повече консуматори с нашето страхотно кафе“, каза Дженифър Мен, президент Global Ventures в The Coca-Cola Company. “Това ново споразумение е пример за това как Costa Coffee помага на Coca-Cola да стане компания с пълно портфолио от напитки.“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.