Швейцарският WWF с намеса в държавната политика за туризма „Зелената“ офшорка пробутва на Министерския съвет стар и манипулативен доклад за Пирин. Вместо ски предлагат археологически екскурзии и фото разходки

Висока лавинна опасност през следващите дни, ПСС съветва да бъдем внимателни в планината

Здравето опасно за българските лекари Поне четири са нападенията в спешни центрове последните дни

Ердоган: Развитието на отношенията между Русия и Турция влияе позитивно на регионалната сигурност

Депутатите узакониха проверки на публикации (обзор) Комисията за защита на личните данни има право да влиза в медии и да рови в компютрите на журналистите

Осигуряване след пенсиониране и облекчения за деца

Нинова покани Ахчиева в телевизията на БСП

3 млн. души губят акциите си от приватизацията АИКБ настояват да се оттегли предложението

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 24 януари 2019

Българско дружество купи банка в Молдова Холдинг “Доверие” взима 64% от Moldindconbank

GPS координати на всяка къща и блок Доброволно ще казваме религия, етнос и здравно състояние

Кери към Тръмп: Подайте оставка Спирането на работата на правителството било срамно

Путин: Русия и Турция продължават да реализират големи проекти и всичко върви по план

Връщат заменките с новия закон за земята Целият бранш против предложените от аграрното министерство промени

Максимална печалба от 10% за „Автомагистрали“ ЕАД при строежа на магистрала „Хемус“ До милион на километър ще спечели държавното дружество

Кола за народа Дизеловата лимузина изминава над 1100 км с един резервоар

citroen-prices-c-elysee-facelift-from-eur-13750_13

Огромен багажник, просторна пътническа кабина, модерен дизайн с дневни LED светлини, енергичен и икономичен двигател. Различни автомобили притежават тези качества, но Citroen C-Elysee ги предлага на много изгодна цена. Това е новият тип кола за народа – дава на потребителите всичко необходимо, спестява излишното и така щади бюджета на потребителя.

50-2-6kol

Оформен като класически седан, Citroen C-Elysee е достъпна лимузина за масовия купувач. Моделът се произвежда в завода на френския концерн PSA във Виго, Испания и въпреки че вече навлиза в Западна Европа, е конструиран специално за пазарите в Източна и Югоизточна Европа, Азия и Северна Африка. Инженерите са взели предвид лошото състояние на пътищата в тези региони и колата е адекватно подготвена за по-тежки условия с подсилени елементи, допълнителни уплътнения и по-мощна климатична инсталация.

Copyright William Crozes @ Fighting Fish

Ходовата част също е проектирана за грапави настилки с дупки и неравности. От тази гледна точка Citroen C-Elysee е перфектно настроен за нашата републиканска пътна мрежа. Той преминава меко през лошите участъци и легналите „полицаи“ със значително по-малко друсане, подскачане и люлеене в сравнение с други автомобили с претенции за комфорт и лукс. На хубав асфалт возенето е приятно до границата на разумната скорост в завоите, защото това е не е спортен модел за екстремно шофиране.

Copyright William Crozes @ Fighting Fish

Независимо дали сте спокойна или динамична натура, ще ви допадне поведението на рафинирания дизелов мотор с обем 1,6 л и мощност 100 конски сили. Благодарение на добрия въртящ момент от 250 Nm при 1750 оборота водачът разполага със сериозна тяга и ускорението при натискане на газта е бързо. По заводски данни спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 10 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч. В реални условия 100-те дизелови кончета показват образцово поведение, за което им помага класическата 5-степенна механична трансмисия. За разлика от някои автоматици, тази предавателна кутия не „спъва“ кавалерията под предния капак и им помага да разкрият потенциала си, „впрегнати“ в лекия автомобил с тегло малко над 1000 кг.

citroen-prices-c-elysee-facelift-from-eur-13750_22

Липсата на шеста предавка не се отразява негативно върху поведението на колата, благодарение на настройките с по-дълги предавателни числа на останалите предавки. При движение на пета предавка със 120 км/ч коляновият вал се върти с 2200 оборота в минута, а моментният разход на гориво варира около 3,2 л. При по-висока скорост в кабината става малко по-шумно, но консумацията остава удивително ниска. При по-кротко каране е напълно възможно да бъде постигната стойността от заводските характеристики на Citroen C-Elysee за среден разход на гориво – 3,8 л.

Copyright William Crozes @ Fighting Fish

В реални условия с пълен багажник и пътници в кабината автомобилът дава среден разход 4,4 л на 100 км, без да бъде щаден по стръмните участъци и без да се избягват градските задръствания. Оказва се, че човек трябва да има наистина много тежък десен крак върху газта, за да докара лакомия на този икономичен мотор. С него спирането на бензиностанции е по-рядко, защото с пълен 50-литров резервоар бордовият компютър показва оставащ пробег над 1100 км. Тази стойност може да докара комплекси дори на най-отявлените почитатели на хибридните и електрически автомобили, които трябва винаги да са нащрек да не останат без ток в батерията. Докато има разумни дизелови коли като Citroen C-Elysee, дизелът няма как да умре. Над 1100 км с един резервоар – има ли нужда от коментар?

Големият багажник се отваря с дистанционно

554418-4oe6oi2rbt-whr

Citroen C-Elysee е подходящ за семеен автомобил заради удобната пътническа кабина и големия багажник с обем над 500 л. В него се побира много багаж и товаренето е лесно, тъй като капакът се вдига нависоко. Отварянето се извършва с дистанционния ключ или с лостче до шофьорската седалка, защото няма ключалка на самия багажник. Това решение с цел постигане на по-ниска цена е една от разликите между Citroen C-Elysee и останалите коли. Други подобни дребни детайли са разположението на бутоните за електрическите прозорци до скоростния лост, а за настройката на огледалата – зад волана, който се регулира по височина, но не в дълбочина.

citroen-prices-c-elysee-facelift-from-eur-13750_33

Удобните седалки предразполагат към комфортно пътуване на дълги разстояния. С междуосие от 2,65 м на втория ред има необходимото място за удобно настаняване на възрастни пасажери. Дължината на каросерията е 4,43 м – едновременно компактна за лесно маневриране и достатъчна за голем багажник и просторна кабина.

3D навигация на цветен дисплей

50-3-6kol

16-инчови лети джанти с гуми с намалено съпротивление, електрически огледала с подгряване, електронна климатична инсталация с филтър за прах, отопляеми предни седалки, електрически прозорци отпред и отзад, удобен за хващане кожен волан с хромирана апликация. Добре оборудваният Citroen C-Elysee предлага всички необходими функции за комфорт на много достъпна цена в сравнение с други компактни лимузини. Скоростният лост е облечен в кожа с хромирана плочка със схема на предавките в горния край. Текстилната тапицерия на седалките е приятна на допир и е здрава като материя. Дръжките на вратите са меки и предлагат удобна опора за ръката по време на пътуване, също както подлакътникът между предните седалки.

citroen-prices-c-elysee-facelift-from-eur-13750_28

Хромираната лайстна на таблото и 7-инчовият цветен сензорен дисплей на централната конзола допълват усещането, че това е автомобил, който не отстъпва на конкуренцията. Нещо повече – водачът разчита на камера за заден ход при паркиране, както и на парктроник. Инфоразвлекателната система предлага интеграция на смартфон чрез копиране на неговия екран върху дисплея в кабината и много лесно използване на приложенията. Озвучаването е с 4 тонколони, които възпроизвеждат MP3 файлове от радио, CD или външни устройва чрез USB, AUX, Bluetooth или от телефон. Водачът може да управлява аудиото с удобни бутони от волана.

citroen-prices-c-elysee-facelift-from-eur-13750_32

Друга комфортна функция е ограничителят на скоростта, който може да служи като круиз контрол, а също да спести неприятни срещи с патрулите на КАТ по пътищата. Навигационната система е с 3D графика и се управлява лесно от 7-инчовия цветен екран, като позволява въвеждане на дестинация на български език за чужди европейски държави.

citroen-prices-c-elysee-facelift-from-eur-13750_34

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.