Сергей Лавров: „Турски поток“ може да мине през България и Сърбия

Последният ръководител на Комсомола: Промените през 89-а тръгнаха от самата БКП

Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Държавата готви нови мерки за безопасност на асансьорите

Сайтът на парламента е недостъпен

Гърците отбелязаха 45-тата годишнина от бунта срещу хунтата

Волен Сидеров: Каракачанов също да подаде оставка, да започнем на чисто И двамата с Валери Симеонов изгубиха връзката с реалността, заяви лидерът на "Атака"

Жена се взриви край контролен пункт на полицията в Грозни

Дуейн Джонсън – Скалата изненада посетителите на фитнес зала

Легенда за пиратско съкровище в пещера подлудява иманяри Отварят остров Свети Иван за туристи

Финландия пита Русия дали заглушава GPS навигацията в Арктическия регион

Откриха уникално изображение на Иисус Христос в пустинята Негев

Старозагорско село отбеляза за 12-и път Празника на райската ябълка

Фермери премериха сили в картинг турнир (СНИМКИ)

Правителствената армия превзе последния бастион„Ислямска държава“ в южна Сирия

Кристиан Кръстев, бивш транспортен министър: БДЖ върви назад

Железницата трябва да бъде спасена, защото БДЖ сама по себе си е структуроопределяща компания. Как и по какъв начин е върпос на анализи и мерки, които трябва да се предприемат, това обясни бившият министър на транспорта Кристиан Кръстев по БНТ.

Той разказа, че последно на влак съм се возил през 2013 година. „Беше много хубав влакът, защото беше чисто нов“, допълни Кръстев.

Кристиан Кръстев, бившият министър на транспорта: По отношение на инфраструктурата е направено изключително много, това е Национална компания „Железопътна инфраструктура“, това е държавно предприятие, цялата инфрастртуктура е държавна и държавата е направила много за инфраструктурата и продължава да прави. По отношение обаче на подвижния състав -в случая на БДЖ – това е търговско дружество, което не се справя добре или поне от времето, в което аз съм имал възможността да бъда министър на транспорта смятам, че не е напреднало, напротив – компанията върви назад.

Причината според Кръстев е в мениджмънта.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.