63-годишен мъж е загинал при пожар в столичния квартал „Христо Ботев“

Серина Уилямс утеши съперничката си след мача на Откритото първенство в Астралия (ВИДЕО)

Петър Захариев: Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози

Шофьор на ТИР е загинал на място при катастрофа

Обвиняемият за убийството в „Банишора” се разплака в съда

Цветан Цветанов участва в първата у нас градска молитвена закуска в Пловдив

Георги Първанов: Неоходима ни е нова енергийна стратегия

Румяна Арнаудова: Шест лица са с обвинения след вчерашната операция на Спецпрокуратурата

Меркел е решена да се бори докрай за Брекзит със споразумение

Полицаи задържаха участник в телефонна измама в Пазарджик

Брекзит може да доведе повече британски туристи у нас

Вицепрезидентът Йотова: Сега е моментът за анекс към споразумението с Македония

Политолог: Управляващите в Полша са виновни за атмосферата, довела до убийството на кмета на Гданск

Съветник на Белия дом отхвърли информациите за пробив в търговските преговори с Китай

Министър Петя Аврамова: Изграждането на магистрала „Хемус“ е необратим процес

Кристиан Кръстев, бивш транспортен министър: БДЖ върви назад

Железницата трябва да бъде спасена, защото БДЖ сама по себе си е структуроопределяща компания. Как и по какъв начин е върпос на анализи и мерки, които трябва да се предприемат, това обясни бившият министър на транспорта Кристиан Кръстев по БНТ.

Той разказа, че последно на влак съм се возил през 2013 година. „Беше много хубав влакът, защото беше чисто нов“, допълни Кръстев.

Кристиан Кръстев, бившият министър на транспорта: По отношение на инфраструктурата е направено изключително много, това е Национална компания „Железопътна инфраструктура“, това е държавно предприятие, цялата инфрастртуктура е държавна и държавата е направила много за инфраструктурата и продължава да прави. По отношение обаче на подвижния състав -в случая на БДЖ – това е търговско дружество, което не се справя добре или поне от времето, в което аз съм имал възможността да бъда министър на транспорта смятам, че не е напреднало, напротив – компанията върви назад.

Причината според Кръстев е в мениджмънта.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.