Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Крум Дончев: Въпреки поредните промени в Закона за движение по пътищата, броят на катастрофите расте

Факсимиле: БТВ

„Завишаваме глобите, даваме обещания за превенция, но броят на катастрофите расте непрекъснато. Тази година сме на път да бием рекордите по транспортни произшествия в България за последните пет години. Има стратегия на Европейския съюз по отношение на произшествията на пътя, като България е на водеща позиция по неизпълнение.” Това заяви рали шампионът Крум Дончев, експерт към транспортната комисия в НС и член на БСП по БТВ.

Той коментира, че най-тежките нарушения, като превишената скорост и употребата на алкохол при над 0,5 промила ще се наказват със сваляне на регистрационните табели на превозните средства.

„Една подобна мярка е съвсем логична, защото не може след като шофьорът е спрян на пътя и е установено нарушението, да бъде съставен акт и той отново да се качи зад волана”, обясни Дончев.  Той изтъкна, че със законовите промени ще се увеличат двойно глобите, но се дава възможност за бърза събираемост, която позволява да се плати само половината, което, всъщност, са старите нива на глобите.

Крум Дончев коментира, че  Законът за движение по пътищата не дава ясно и юридически защитено определение на термина “гонка”. Това обезсмисля усилията да се ограничат нерегламентираните състезания.

“Приветствам желанието да се върви към превенция,  увелечаване на глобите и стимулите за висока събираемост.  Но за да получим реално подобрение на тъжната статистика, е необходимо да работим върху стратегия за промяна на методиката за обучение на водачите , за да подобрят уменията си зад волана”- обобщи Крум Дончев.

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Докато не се увеличи събираемоста на глобите и не изчезне корупцията по пътищата, резултата няма да се подобри.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.