Какво мисли за Ариана Гранде бай Гроздан?

Директорът на болницата в Бургас: Състоянието на Стефан Данаилов е стабилно

Експерт: 5 лв. на квадратен метър ще струва техническият паспорт на жилището ни

Русия и Китай поискаха заседание на Съвета за сигурност заради ракетните разработки на САЩ

Семейството на убитата Кристин ще съди лекаря от линейката и болницата

Започват масови проверки в Пловдивско заради незаконни гонки

Марияна Николова: Не приемам председателския пост в Съвета по киберсигурност като капан

Проф. Олег Асенов, АПИ: Тол системата може да заработи от 1 февруари 2020 г.

България е с най-много жертви при катастрофи с коли в ЕС

Доналд Тръмп отмени посещение в Дания

Президентът на Италия започва консултации за ново правителство

Тръмп: Подкрепям завръщането на Русия в Г-8

Проектите за шофьорски закони отиват за скрап Анонимна работна група от КАТ и ДАИ ги писа 3 години без резултат

На 21 август 2019 да почерпят

Българин стана 7-и на световното по плуване

Кунева спира поръчка за рекламни материали за 2 млн. лева по европроекти

Вицепремиерът и министър на образованието и науката Меглена Кунева нареди незабавно спиране на обществената поръчка с предмет „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на МОН“, съобщават от образователното министерство.

„Изключително възмутително е, че процедурата е пусната в мое отсъствие“, коментира министърът, която е в отпуск. Меглена Кунева ще поиска от вицепремиера Томислав Дончев и колегите си министри, при които има оперативни програми, да предоставят на МОН информация за добри практики в техните процедури и за размера на средствата, предвидени за рекламни материали и сувенири.

В одобрените дейности по приоритетна ос 4 на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ – „Техническа помощ“,  са предвидени средства за изработване на рекламни и информационни материали – изработка, дизайн и разпространение на информационни брошури, информационни материали, достъпни за хора с увреждания, листовки, наръчници, ръководства и обучителни материали за успешно изпълнение на проекти, изработка на други рекламни материали и др. Целта е  популяризиране на Оперативната програма, като се предостави на широката общественост информация за нейните цели, потенциални кандидати, целеви групи и по този начин да се достигне до възможно най-широк кръг от потенциални бенефициенти.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. И кое е възмутителното? Вероятно не стговаря на евроатлантическата ценност „(да краднем) повече еврос“?

  2. Навярно крадливите Комунисти, които върлуват в това министерство, не са предвидили за рекламни материали и презервативи с аромат на ягодки или с външен грайфер за език и щипки за нос за несвикналите с миризмата?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.