Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Йорданка Фандъкова: Васил Левски положи най-здравите основи на нашето историческо пробуждане

Как съдийка, командирована от Лозан Панов от Пещера в София, реши дело в негова полза

Вежди Рашидов се поклони пред паметта на Васил Левски

Тръмп се присмя на Опра Уинфри US лидерът зове тв водещата да се кандидатира за президент

Спас Гърневски: Фаловете на Валери Жаблянов са три и трябва да получи червен картон

Спас Русев: Надявам се на трофей още тази година

Петнадесетото издание на “Българската Коледа” събра близо 2,5 млн. лева

Главното мюфтийство изрази безпокойство от състоялия се Луковмарш в София

Кремъл отхвърли обвиненията за намеса в американските избори

Наказаха две “мулета” на измамника бай Митко 5560 лв. са върнати на старец от Велики Преслав

9,3% е ръстът на приходите от международен туризъм през 2017 г.

Арести за серийни крадци на коли Шиндлера и Таратора отвлекли „Мерцедес” по метода „скъпа баничка”

Ердоган и Путин обсъдиха ситуацията в Сирия

Осъждан се маскира като катаджия 1000 лева глоба за разходка с униформа в Берковица

Купуваме най-много дрехи по интернет По-рядко пазаруваме електронни устройства

Българите купуват най-много дрехи, обувки и спортни стоки от онлайн магазини спрямо другите държави в Европейския съюз, показва изследване на Евростат.

83% от жените у нас между 16 и 74-годишна възраст са си купили през интернет поне една стока от тази категория. За мъжете този процент е малко по-нисък – 72 на сто. След нас в класацията се нареждат румънците, чехите и британците.

В същото време обаче страната ни е на опашката по покупка на електронни устройства, стоки за дома, билети за културни и спортни събития, както и гледане на онлайн филми и резервация на почивки през интернет. Те показват, че едва 8% от жените в България си купуват електронни устройства по този начин при 22% от мъжете. В тази категория страната ни е предпоследна в съюза. Още по-малко са българите, които си плащат онлайн за гледането на филми и слушането на музика – под 8% и за двата пола при средно ниво над 20% за ЕС.

За целия Европейски съюз жените, които пазаруват онлайн са 65 на сто, а мъжете – 67%. Те обаче купуват различни неща. Дамите пазаруват основно дрехи, докато мъжете търсят електронни устройства, отчита Евростат.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.