Спешни или смешни мерки срещу футболното хулиганство

Тежък старт за „Реал“ след раздялата с Роналдо и Зидан

На 16 август 2018 да почерпят

Къде се корени харизмата на дъновизма Решения на видни политически фигури са повлияни от учението

Фалшиви новини пак бълва „Дневник“ Мамят за плажа в Аспарухово, лъжат за делото за Пирин

Богатите гинат по-скъпо в катастрофи В момента съдиите присъждат еднакви суми за обезщетение на всеки наследник

Най-малко 48 загинали при самоубийствен атентат в Кабул Ранените са близо 70

„Копенхаген“ дразни ЦСКА с думи

Шефката на Агенцията по вписванията Зорница Даскалова: Не е време за оставка, необходима съм (обзор) Никой не бил застрахован от срив

Извънредно положение в Генуа след рухването на виадукта

Кога хазната връща ДДС по европроекти

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Спират изтичането на мозъци с 61 млн. лева Държавата връща млади учени от чужбина с по-големи стипендии

Търсят две момчета, пометени от вълна на вълнолома във Варна Отменят празничния концерт и заря в града

Купуваме най-много дрехи по интернет По-рядко пазаруваме електронни устройства

Българите купуват най-много дрехи, обувки и спортни стоки от онлайн магазини спрямо другите държави в Европейския съюз, показва изследване на Евростат.

83% от жените у нас между 16 и 74-годишна възраст са си купили през интернет поне една стока от тази категория. За мъжете този процент е малко по-нисък – 72 на сто. След нас в класацията се нареждат румънците, чехите и британците.

В същото време обаче страната ни е на опашката по покупка на електронни устройства, стоки за дома, билети за културни и спортни събития, както и гледане на онлайн филми и резервация на почивки през интернет. Те показват, че едва 8% от жените в България си купуват електронни устройства по този начин при 22% от мъжете. В тази категория страната ни е предпоследна в съюза. Още по-малко са българите, които си плащат онлайн за гледането на филми и слушането на музика – под 8% и за двата пола при средно ниво над 20% за ЕС.

За целия Европейски съюз жените, които пазаруват онлайн са 65 на сто, а мъжете – 67%. Те обаче купуват различни неща. Дамите пазаруват основно дрехи, докато мъжете търсят електронни устройства, отчита Евростат.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.