На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Късметът помага на Хамилтън, колата му пречи

Късметът сякаш чакаше Люис Хамилтън в Югоизточна Азия. В двете състезания в Сингапур и Малайзия асът на „Мерцедес“ спечели 43 точки, с 31 повече от основния си съперник за титлата Себастиан Фетел. Преднината му нарасна на 34 т., които доста трудно могат да бъдат стопени, ако не стане нещо непредвидено в оставащите 5 състезания.
Любопитно е, че тези резултати дойдоха в момент, в който най-големият козц на „Мерцедес“ – колата, започна да показва слабости, докато „Ферари“ направи голяма стъпка напред. Ако гледаме чистата скорост, Фетел трябваше да спечели и двете състезания и да води в класирането с конфортен аванс.
В Сингапур всичко свърши още в първите метри, когато германецът се сблъска със съотборника си Кими Райконен. При това той извади от състезанието и Макс Верстапен, който можеше да предизвика Хамилтън за победата. Това беше просто нещастно стечение на обстоятелствата – в друг случай подобно агресивно шофиране може да се отплати с победа.
В Малайзия техниката предаде Фетел. Двигателят му се повреди в последната тренировка, а екипът не успя да го поправи до квалификацията. Хамилтън пък, може би донякъде незаслужено с оглед на липсата на темпо на „Мерцедес“, се добра до поулпозишън. Така състезанието се превърна в кошмар за Фетел още преди старта.
Но дори при тези изходни условия Себастиан успя да спаси деня с великолепна езда до 4-ото място. Но Хамилтън получи нов подарък от съдбата – другият пилот на „Ферари“ Кими Райконен също получи повреда и отпадна преди старта. Така резултатът за британеца – поулпозишън и второ място в състезанието, крие кризата в „Мерцедес“. Знае го и Люис, знаят го и в отбора.
„Неделята беше болезнена – призна шефът на тима Тото Волф. – Спечелихме от проблемите на „Ферари“, но истинският резултат от състезанието е, че те ни победиха с 30 секунди.“
А това е много голяма разлика. Защото в петте останали старта късметът може да се обърне, а при подобно съотношение на силите Хамилтън не го чака нищо добро. А колкото и да е сериозна преднината му в точките, тя може да бъде заличена само от една повреда в двигателя му.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.