С благотворителна инициатива ще отбележи рождения си ден кметът на Стара Загора

Борисов на откриване на нов завод в Петрич: Скоро градът ще стане на час път от София

Гешев: До хакерската атака с НАП държавата подценяваше този проблем

Сотир Цацаров: Киберпрестъпленията да се криминализират

Министър Маринов: Хакерството започва да се превръща в мода сред младежите

Константин се закача с Гери-Никол Феновете му не одобряват

Цветан Цветанов учреди Евро-атлантически център за сигурност Млад кадър на Американския университет е изпълнителен директор, в екипа са журналистът Христо Христов и психологът Росен Йорданов

Индия е най-опасното място за жени на света

Патриарх Неофит отслужи Архиерейска света литургия в столичния храм „Св. София“ (СНИМКИ)

Виктория Бекъм не обича да носи прашки

Зелена светлина за детската болница КЗК отхвърли жалбата, която стопира конкурса за доизграждане но новото лечебно заведение

Урсула фон дер Лайен: Трябва да се гордеем с нашия европейски начин на живот във всичките му форми

Премиерът на празника на София: Гордейте се с града си, който е един от най-древните в Европа, но и един от най-бързо развиващите се

Диляна Попова сбъдна детската си мечта, замина за Австралия

Над 2,7 млн. лева вложиха в саниране на блокове в Свищов

Легендата GSI се завръща със скорост 250 км/ч Insignia с 260 конски сили, 4х4, специални настройки и 8-степенен автоматик

В отиващата си година се случи едно от най-вълнуващите завръщания в автомобилната индустрия. Култовото означение GSI за спортните модели на Opel отново е актуално и краси стегнатите задни части на новата Insignia. Трите букви GSI (идват от Grand Sport Injection) се появяват през 1984 г. върху Manta и се използват при различни модели – за последно при Corsa през 2012 г. Славният Kadett GSI през 1986 г. побеждава в пряк дуел по бързина вечния съперник VW Golf 2 GTI. Сега флагманът на марката Insignia GSI има задачата да продължи добрата стара традиция.

Като GSI модели се предлагат както лимузината Insignia Grand Sport, така и комбито Insignia Sports Tourer. За първи път има дизелов GSI, оборудван с новия дизелов битурбо двигател на Opel с работен обем 2000 кубика, мощност 210 конски сили и въртящ момент 480 Nm. Върховото изпълнение е бензиновата Insignia GSI с турбо мотор със същия обем, който генерира 260 конски сили, 400 Nm и се нуждае от 8,6 л гориво за изминаване на 100 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 7,3 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

 Двата варианта GSI са оборудвани с адаптивно задвижване на четирите колела с векторно разпределение на въртящия момент и 8-степенна автоматична трансмисия с лостчета за превключване от волана. Окачването е снижено с 1 см по-ниско до асфалта. Ходовата част и кормилната система са калибрирани със специфични настройки за екстремно каране. Зад 20-инчовите алуминиеви джанти със спортни гуми работят мощни четирибутални спирачни апарати Brembo. Специален волан с отопление, алуминиеви педали и спойлери изострят вниманието към най-бързата Insignia GSI. Нейният водач разполага с четвърти, допълнителен режим на шофиране Competition с деактивиране на тракшън контрола, който липсва при стандартните модели с три режима (Standart, Tour, Sport).

Специално за Insignia GSI са конструирани ергономични спортни седалки с функции за отопление, охлаждане,  масаж и настройка на страничните опори. В последните години Opel глези клиентите си с удобни седалки, сертифицирани от Германското дружество за здрави гърбове (AGR). Новите пърформанс седалки с интегрирани подглавници за GSI моделите съчетават най-добрите технологии в областта, съчетани с висока опора за гърба и оптимизирана траектория на волана.

26-4-6kol

За разлика от други производители, които използват чужди доставчици на спортни седалки като Recaro, в Opel разчитат на своя опит и собствени производствени мощности. Така седалките се вписват и стилистично в интериорния дизайн на Insignia GSI. Вниманието към детайла личи от оформлението на водачите за коланите на седалките, които са в същата форма като въздуховодите в предната част.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.