Летящ старт за новия С3

Не е изминала половин година от лансирането на новия Citroen C3, а продажбите му вече надминаха 100 000 екземпляра. Това го превърна в най-търсеният модел на френската марка. Поръчките за него в Европа са скочили със 70% от началото на годината.

41-3

Успехът на модела до този момент е увенчан с 25 международни награди. Сред тях са отличията за най-добър градски автомобил в класацията на BBC Top Gear и в конкурса за кола на годината в България. Собствениците поставят на С3 високата оценка 4,7 по петобалната система в проучването на сайта Citroen Advisor. Показателен е и фактът, че 60% от купувачите на C3 са нови клиенти на Citroen, тъй като предишният им автомобил е бил от друга марка.

С ефектния си външен вид C3 изпъква отдалеч, защото се набива в очи с двуцветната каросерия и въздушните капсули Airbumps, които предпазват вратите и броните от надраскване. Пътническата кабина е просторна и приветлива. Интериорът също комбинира два цвята, като създава чувство за домашен уют. Водачът работи с най-модерните електронни системи като асистент за движение в лентата, автоматични светлини, разпознаване на пътните знаци, наблюдение на мъртвата зона. Повечето функции се управляват от 7-инчовия сензорен екран на централната конзола. Най-интересното качество на C3 е камерата в челното стъкло за заснемане на видео и снимки, които още от колата мигновено могат да бъдат споделени в социалните мрежи чрез връзка с интернет. За задвижване се предлагат бензинови и дизелови двигатели с мощност от 68 до 110 конски сили.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили