Жители на три села блокираха пътя Перник – София заради водния режим

Бургас с нов паркинг за 50 коли

Благотворителният календар на Fibank вдъхновява да правиш добро

Дължими налози за служебен аванс за шефа

Криминалисти от Сливен беседват с ученици за вредата от наркотиците

Районна прокуратура – Средец дарява награда от ВСС на „Българската Коледа“

Премиерът Борисов: Принципът, който сам защитавал, е отбрана и възпиране, но диалог с Русия (ВИДЕО)

Срути се стена на строителен изкоп в столичния квартал „Манастирски ливади“

Светофар падна на кръстовище в столицата

Глобиха бивш кмет 3000 лева за незаконно сметище

Приеха Андреа в болница на системи (СНИМКА)

Синът на Миню Стайков остава на свобода

Силно земетресение е усетено край остров Крит

Шофьорка отнесе пешеходец на улица в Лом

Мегз: Майка ми ме научи да готвя едва на 28

Лидерска позиция и ръст за NOVA през ноември

NOVA се радва на все по-голям зрителски интерес през есенния телевизионен сезон, както по отношение на развлекателните формати, така и към новини и актуални предавания.

Аудиторният дял на медията продължи да се покачва и през изминалия месец спрямо предходните два. От началото на сезона (6 – 30 септември) до края на ноември аудиторният дял на NOVA сред зрителската аудитория в активна възраст (18-49 г.) е нараснал с над 12%. В същото време делът на втората по гледаемост телевизия през ноември спада с 5%, а предимството на NOVA е 20% средно за целия ден.

Данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria регистрират и 3% ръст на NOVA спрямо ноември 2018, докато основният конкурент търпи загуба от 10% в аудиторния си дял сред активните зрители на възраст 18-49 години.

За категоричния успех на медията, която продължава да инвестира в качествено, ново и разнообразно програмно съдържание, свидетелстват резултатите на ключовите праймтайм продукции. Българските сериали в есенното портфолио на NOVA са потвърждение на дългосрочния ангажимент на медията да подкрепя родното филмопроизводство. Осмият сезон на „Откраднат живот: Кръвни връзки“ оправдава зрителското доверие и през ноември постига близо 31% аудиторен дял сред зрителите в активна възраст и преднина от 20% спрямо турския сериал по bTV. Над 27% от същата аудиторна група е предпочела „Пътят на честта“. Новата българска поредица в телевизионния ефир е с най-висок аудиторен дял по това време – с 36% повече спрямо дела на втората по гледаемост телевизия.

Неизменно присъствие в програмата на NOVA имат и развлекателните предавания. От понеделник до петък телевизията прави зрителите свидетели на риалити формата „Игри на волята“, който събира 27,3% от зрителите в активна възраст, гледащи телевизия, с преднина от 3% спрямо bTV по това време. NOVA се грижи за доброто настроение на своята аудитория и в съботния ден, когато над 25% от зрителите в активна възраст наблюдават свалянето на поредната маска в шоуто и разкриването на мистерията коя известна личност е скрита под нея.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.