Министър-председателят на Армения подаде оставка

Британски финансов експерт съди Фейсбук за фалшиви реклами от негово име

Иновативни идеи със сериозен потенциал на пролетния бургаски Хакатон

Обраха турист в резерват “Мадара”

Паркиран автомобил пламна внезапно

Откраднаха камион, превозващ 8 хил. билета за “Дисниленд” в Южна Калифорния

Цветанов на дискусия за новите закони за шофьорите: Защо да не сложим поне 3 камери на отсечка като София-Пловдив

Хванаха бургазлия да “готви” дрога в Сливен

Зам.-кметът на “Младост” Румен Русев пред “Труд”: Иванчева бавеше всичко

Третото дете на Кейт и Уилям е момче

Благоевград и още четири общини ще изграждат инсталации за преработка на отпадъци

Жандармеристката, уцелена от бомбичка: Това не успя да ме пречупи

Земеделски производител и авери нападнали младежи да признаят кражба на гориво

Плащаме по-скъпо и за по-некачествени храни от хората на Запад Ядем шоколад с по-малко какао, а децата ни - мляко с повече палма

Съветът на Европа: Общественото отношение към мигрантите и бежанците в България е отрицателно

Лидл откри шестия си магазин в Пловдив

„Лидл България” откри в неделя в Пловдив шестия си магазин в града под тепетата, който се намира на булевард „България” 115А на мястото на бившия хипермаркет „Практикер”. Това е 86-ият обект на търговската верига в страната, а с неговото откриване Пловдив се нарежда на второ място след столицата по брой Lidl магазини. Това е и първият магазин на Lidl в града с елементи, съгласно новата концепция на веригата. Той съчетава модерен дизайн и удобства, както и редица нововъведения в продуктовите категории и асортимент.

Характерно за новия интериор е, че е създаден с изключителна грижа за клиентите и служителите и с мисъл за околната среда. Отличава се с много по-прегледна подредба, нови продуктови групи, ново оформление, както и нови секции като Деликатека – селекция нарязани висококачествени традиционни български колбаси, и Витаминотека, любимите на малчуганите плодове и зеленчуци. Сред иновациите е и интегрирането на концепция, обособяваща различни зони в магазина – т.нар. магазин в магазина, където на определена площ и по определен формат се презентират всички артикули от дадена продуктова група. Тези зони осигуряват максимално удобство на клиентите и възможност да пазаруват по-бързо и лесно, без да губят време в търсене на избраните от тях продукти.

Специални гости на откриването на шестия Lidl магазин в Пловдив бяха шеф Манчев и шеф Шишков, които застанаха зад кухненския плот и посрещнаха първите клиенти, както и кметът на район „Северен” Ральо Ралев. “Щастлив съм, че днес откриваме втория магазин Lidl в район Северен. Партньорството ни с веригата датира още от откриването на първия магазин в нашия район преди около 5 години. Тогава те направиха и един много щедър жест към нас и финансираха изграждането на детска площадка, която и до днес е любима на децата от района. Пожелавам успех на новия магазин и на добър път!“, сподели кметът на район „Северен” Ральо Ралев.

„Вярваме, че клиентите на район „Северен” ще оценят модерния и иновативен дизайн на магазина, новите зони и теми, както и разнообразния асортимент от продукти с оптимално съотношение качество-цена. Откриването на нашия шести обект в Пловдив е ясен знак за непрекъснатото развитие на Лидл България, разрастването ни на българския пазар, както и ангажимента ни да предлагаме на нашите клиенти винаги различни иновации“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.