От Роналдо се очакват първо пари, а после футбол

Днес кандидатстваме за банковия съюз Прехвърляме част от надзорните функции на ЕЦБ

На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Лидл откри шестия си магазин в Пловдив

„Лидл България” откри в неделя в Пловдив шестия си магазин в града под тепетата, който се намира на булевард „България” 115А на мястото на бившия хипермаркет „Практикер”. Това е 86-ият обект на търговската верига в страната, а с неговото откриване Пловдив се нарежда на второ място след столицата по брой Lidl магазини. Това е и първият магазин на Lidl в града с елементи, съгласно новата концепция на веригата. Той съчетава модерен дизайн и удобства, както и редица нововъведения в продуктовите категории и асортимент.

Характерно за новия интериор е, че е създаден с изключителна грижа за клиентите и служителите и с мисъл за околната среда. Отличава се с много по-прегледна подредба, нови продуктови групи, ново оформление, както и нови секции като Деликатека – селекция нарязани висококачествени традиционни български колбаси, и Витаминотека, любимите на малчуганите плодове и зеленчуци. Сред иновациите е и интегрирането на концепция, обособяваща различни зони в магазина – т.нар. магазин в магазина, където на определена площ и по определен формат се презентират всички артикули от дадена продуктова група. Тези зони осигуряват максимално удобство на клиентите и възможност да пазаруват по-бързо и лесно, без да губят време в търсене на избраните от тях продукти.

Специални гости на откриването на шестия Lidl магазин в Пловдив бяха шеф Манчев и шеф Шишков, които застанаха зад кухненския плот и посрещнаха първите клиенти, както и кметът на район „Северен” Ральо Ралев. “Щастлив съм, че днес откриваме втория магазин Lidl в район Северен. Партньорството ни с веригата датира още от откриването на първия магазин в нашия район преди около 5 години. Тогава те направиха и един много щедър жест към нас и финансираха изграждането на детска площадка, която и до днес е любима на децата от района. Пожелавам успех на новия магазин и на добър път!“, сподели кметът на район „Северен” Ральо Ралев.

„Вярваме, че клиентите на район „Северен” ще оценят модерния и иновативен дизайн на магазина, новите зони и теми, както и разнообразния асортимент от продукти с оптимално съотношение качество-цена. Откриването на нашия шести обект в Пловдив е ясен знак за непрекъснатото развитие на Лидл България, разрастването ни на българския пазар, както и ангажимента ни да предлагаме на нашите клиенти винаги различни иновации“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.