Владко Панайотов и неговият Бенд изправиха на крака мастити академици

Осъдиха адвокатка условно, присвоила от петима клиенти 154 153 лева

Правителството одобри издигането на кандидатурата на България за седалище на Европейския орган по труда

Апелативният спецсъд остави кмета на Чупрене в ареста

Румяна Арнаудова: Водачът на автобуса и фирмата, ремонтирала пътя, са сред виновните за инцидента край Своге

Окръжният прокурор на Смолян: Мотивите за убийството са както от личен характер, така и от користни цели Убиецът и жертвата се познавали от съвместното си пребиваване в затвора

Трима мъже са пребили габровец на автобусна спирка, полицията ги издирва

САЩ създават безпилотен флот

Спесъдът с послание до гражданите: Правосъдието не е пошло. Има хора, които го опошляват

Министър Николина Ангелкова: 8,4 млрд. лв. са приходите от туризъм у нас за 2018 г. Откриха 16-то Международно изложение „Културен туризъм” във Велико Търново

Актриса от „Облакът Атлас“ почина на 16 години

Три фирми искат да доставят машини за гласуване на евровота

Земетресение с магнитуд 6,1 разтърси източната част на Тайван

Проклятието на милионерите

Инсталираха 17 нови камери за видеонаблюдение в Свищов

„Локхийд Мартин“ прави база за поддръжка и цялостен ремонт на F-16 у нас

Снимка: Архив

„Локхийд Мартин“ прави база за поддръжка, частичен и цялостен ремонт на F-16 в България. Изборът на боен самолет F-16 Блок 72 от Мароко и още един оператор от региона на Азия ще ускори плановете за започване на производството на новите, важни за България изтребители и за доставка на първия самолет в края на 2022 г. Това каза Джим Робинсън, директор Международно бизнес развитие за F-16 в Локхийд Мартин.

В изявление, направено само две седмици преди церемонията за прерязване на лентата за откриването на новата производствена линия на „Локхийд Мартин“ за F-16 в Грийнвил, Южна Каролина, Робинсън каза, че макар последните поръчки да увеличават натоварването на компанията, новият завод вече има възможност да вдигне производствения си капацитет, за да отговори на нуждите на клиентите.

„Появиха се много неверни информации, често от хора, които не са участвали директно в разговорите, за нашите възможности да доставим новите F-16 Блок 70 във времевата рамка, която отговаря на нуждите на българските ВВС“, заяви Джим Робинсън.

„Самолетите за Бахрейн, Словакия и България ще бъдат сред първите, които ще бъдат построени в новото съоръжение в Грийнвил. Ако приемем, че договорът бъде подписан това лято, планираме да започнем обучението на българските пилоти и наземен персонал в САЩ не по-късно от 2021 г. и ще доставим първия български Ф-16 преди началото на 2023 г. „, добави той.

В допълнение към новите изтребители F-16 за Европа, гръцките военновъздушни сили обявиха плановете си да модернизират 85 самолета от своя Ф-16 флот до стандарта Viper. Този стандарт е подобен на новия блок 70/72, но без предимствата на 12 000 летателни часа.

Полша, първата държава в Централна и Източна Европа, която избра F-16, също обмисля модернизиране на настоящия си флот. Румъния разглежда възможността да придобие повече самолети, а Хърватия прави преоценка на нуждите на военновъздушната си отбрана.

Като част от ангажимента си да подкрепя придобиването на F-16 от България, Локхийд Мартин ще отвори база за поддръжка, частичен и цялостен ремонт (MRO facility) в страната.

Това означава, че българските самолети ще могат да бъдат поддържани в България от местни инженери и техници през цялата продължителност на своите 12 000 часа летателни часа живот.

Освен това компанията обсъжда редица други възможности за партньорство с българската индустрия и евентуалното участие на местните академични институции в програми за научноизследователска и развойна дейност.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (16)

  1. Краварите лъжат,в Полша им обещаха офсет и вместо това им вклучиха като офсет завода на Опел в гр. Гливице построен още преди избора на Ф-16 ,в моментът половината от 46 самолета са приземени и някой се използват за донори-това е американски начин да приберът кредитите за закупуване на летателна техника -техен кредит ,плащаш с него и след това им плащаш одново със солено лихви

    1. Лъжите са ценности на вас, сибирските диваци, затова СССР падна и Русия върви по същия път.

      1. ц. и плевню с визията за 100 000 000 имигранта в европа и зайлстра с шизохалюцинациите си и цецо със закуските и морала да не плаща данъци и лъжецът рюте говорят за ценности.
        не съм чул путин да говори за ценности, идиоте.
        факти

  2. Въпрос за Стани богат ,кой прави завод за подръжка и ремонт на 8/осем самолета/?

    1. Първо твърдяхте, че не съществуват самолети Ф-16, а сега кой прави завод за 8 самолета. Лъжите ви продължават и ставате още по-смешни. Лъжата и русофилията вървят ръка за ръка.

      1. не виждам лъжа във въпроса „кой прави завод за 8 самолета“, шизи слабоумно…
        пий си хапчетата идиот.

  3. 2022 година? Евентуално? Първо завода, после самолетите. Не стига, че ще им купуваме прескъпите морално остарели таралясници, за които още не е построен завода, после да станело със заем от тяхна страна, пък и още три години ход на място! Тези ни взеха съвсем за аборигени – ще ни продават стъклени мъниста за злато.

  4. Завода е готов, след десет дни започва да работи.
    Българските самолети ще бъдат 16, първо 8 за които имаме парите в момента.
    Ако има и база за цялостен ремонт и подръжка ще бъде страхотно, защото освен нашите самолети ще ще поддържаме и на други държави
    в региона.
    А това ще бъдат приходи за България.
    Локхийд са частна компания и са си направили добре сметката, щом го обявяват значи нещата ще бъдат от взаимен интерес.
    При тях празни приказки няма.
    Браво !

  5. Завода е готов, след десет дни започва да работи.
    Българските самолети ще бъдат 16, първо 8 за които имаме парите в момента.
    Ако има и база за цялостен ремонт и подръжка ще бъде страхотно, защото освен нашите самолети ще ще поддържаме и на други държави
    в региона.
    А това ще бъдат приходи за България.
    Локхийд са частна компания и са си направили добре сметката, щом го обявяват значи нещата ще бъдат от взаимен интерес.
    При тях празни приказки няма.
    Браво !

    1. 1. дали заводът е готов или не, ще чуем след 10 дни… просто съмнително звучи на фона на факта, че доставката се ускорява (с няколко месеца) във връзка с нарастналия брой поръчки.
      2. дай линк за 16 самолета дето ще купим, не за офертата, 8 + 8 на цена с отстъпак. Всеки иска да продава повече.
      3. сигурен ли си, че имаме пари? щот е с поне 300 милиона над ограничението и е с предварително плащане. но си прав, че безродните ибрици винаги може да дадат милиард на господарите вместо да ги вложат в страната.
      4. и дай примери за кой строи завод за поддръжка за 6 самолета.
      5. естествено, че си правят сметка – тръмпи им е казал – глейте кви идиоти има на балканите у софия – утре ще дойде един пъпеш на закуска и ще му нашокам кофата, а след 6 месеца ще дойде и т.и.к.в.а.т.а да подпише.
      аман от безреодни тролещи отрепки.

    2. Добрите отзиви за работата на ремонтната база на Луфтханза, явно е повлияла за вземането на подобно решение, ведно с географското разположение на България

  6. Браво!Стройте,поддържайте добре тази и другите бази,че като си гушнем България опять,ще ползваме готовото и няма да се бъркаме да строим нови за нашите самальоти.Вие как гепихте Вернер фон Браун и ви направи космонавтиката?

  7. ПОРЕДНАТА НЕ НУЖНА И ОДРАНА ПАРА ОТ БЕДНИЯТ НИ НАРОДЕЦ. КУПЧИНА МЕТАЛ , ЧРЕЗ КОЯТО НЕ СЕ РЕШАВАТ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ЗА НАЦ. НИ СИГУРНОСТ. ПОМНЕТЕ ….СЛЕД 3-6 ГОДИНИ ЩЕ БЪДАТ НЕИЗПОЛЗВАЕМИ / ТОВА Е ТЕХНИКА , КОЯТО НИ ПРОБУТВАТ, И КОЯТО ЗА НИЩО НЕ СТАВА; ПОГЛЕДНЕТЕ, КАКВО КУПУВАТ СЪСЕДИТЕ НИ /. ТОГАВА….СЪД И РАИРАНИ ДРЕХИ ЗА ПОХАРЧИЛИТЕ НАРОДНИ ПАРИ.

  8. Това не е нормална покупко-продажба ! Това е грабеж.
    Никой никого да не лъже тук !
    Българският народ не иска и да чува за ф16 и е прав !
    Българският народ иска руски самолети , не американски или някакви други.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.