СЗО: Китайският коронавирус все още не представлява глобална опасност

Индийски гуру идва в България Помага на Део да спре с наркотиците и дава енергия на Деси Добрева

Мария Захарова: Призоваваме България да работи с руските власти по случая Гебрев

Рекламна гавра с болките на хората Фалшиви герои са лицата от онлайн кампанията на „ Flexa Plus Optima”

САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

Пекин отмени Нова година

Емил Димитров: Спира се принудително изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Един убит и 10 ранени при сблъсък на 4 трамвая (обзор) Кръв на релсите в столичния квартал „Дружба”

„Локхийд Мартин“: Ф-16 могат да пристигнат в България най-рано през 2023 година Радарът на най-новата модификация може да следи 20 мишени едновременно

Ако българското и американското правителство се договорят за покупката на изтребители F-16 Block 70 за родните ВВС, 8-те машини ще пристигнат у нас до 2023 г. Това стана ясно на презентацията на самолета, направена в Пловдив от представителя на компанията-производител Джeймс Робинсън.

Самолетите ще се произвеждат в новия завод на „Локхийд Мартин“ в Грийнвил, Южна Каролина, който ще бъде завършен през това лято. След това първо ще бъдат произведени поръчаните от Бахрейн изтребители, а после и за Словакия. Чак тогава ще започне работата по самолетите за България.

Според Джеймс Робинсън, който е бил пилот на F-16, моделът F-16 Block 70 е „най-модерният реактивен изтребител с един двигател в света”.

Модерната радиолокационна станция може да следи 20 мишени едновременно, а изтребителят притежава система, която не позволява сблъсък със земята дори и ако пилотът изпадне в безсъзнание или по някаква друга причина загуби контрол над управлението. В такива случаи системата поема контрола над самолета и преди да се разбие в земята, го извежда на безопасна височина.

Ресурсът на самолета е 12 000 летателни часа. „При конкурентните машини този параметър е 8000 часа“, изтъкна Робинсън.

Ако се стигне до сделка, нашите пилоти ще трябва да се обучават в САЩ между 9 и 24 месеца, включително част от тях и като инструктори.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. А защо Боинг не използва този изкуствен интелект при машините 737 макс ? Нямаше да падат през месец и сега 400 човека щяха да са още живи.

  2. браво!
    явно затова боко и плевнелиев работят за янките – за да плащаме оше 4-5 години на руснаците за поддръжка на старите самолети…

  3. TAMYN DIREKTNO V MUZEQ I SCHTE IM NAPRAVIM 80 GODISCHEN IUBILEI BRAVO NA BOKI CVYKI PLEVNI SOLOMONI I VSE PIDALI

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.