Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеоров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Лудия Макс се отпуши на 20 години и 1 ден

Макс Верстапен отпразнува рождения си ден с първа победа за сезона. Ден след като навърши 20 години пилотът на „Ред Бул“ нанесе тежък удар по самочувствието на лидера в шампионата Люис Хамилтън. Въпреки това звездата на „Мерцедес“ направи нова сериозна крачка към титлата, тъй като увеличи аванса си на върха в генералното класиране.

Денят започна с нов провал на „Ферари“ – Кими Райконен, който трябваше да тръгне втори, се оттегли преди старта заради проблем с турбото. Така Хамилтън остана сам на първа редица и се спаси от проблеми в началните минути. Скоро обаче стана ясно, че колата на „Мерцедес“ не върви добре на пистата „Сепанг“. На старта Верстапен спечели люта битка с другия пилот на „сребърните стрели“ Валтери Ботас. В 4-ата обиколка Лудия Макс догони водача и без забавяне предприе агресивна маневра за изпреварване. За всеобща изненада Хамилтън дори не се опита да брани позицията и се предаде без бой.

Британецът предпочете да докара колата си на сигурно до финала, след което отправи нескрити критики към отбора.
„Това са възможностите на болида – призна Люис. – Едва ли вече някой би казал, че имаме най-добрата кола. Няма как да разкажа всичките проблеми, с които се сблъсках на пистата, но според мен свърших страхотна работа.“

С второто място той събра 281 точки в генералното класиране. Втори с 247 т. е Себастиан Фетел („Ферари“), който стартира от последното място и завърши 4-и, като в края атакува безуспешно третия Даниел Рикардо („Ред Бул“).

Фетел се блъсна след финала

Себастиан Фетел спаси донякъде деня за „Ферари“ след повредата, извадила Кими Райконен от състезанието. Германецът успя да проведе цялото състезание без нито един проблем с двигателя и спечели цели 16 позиции. Той стартира от последното 20-о място и финишира четвърти, като малко не му стигна да се качи на подиума. След финала обаче той преживя нов кошмар. Сблъска се странично с пилота на „Уилямс“ Ланс Строл, докато двамата караха към боксовете.

Ударът счупи задното колело на болида му, а идващият отзад Паскал Верлайн (“Заубер“) спря, за да прибере германеца, който веднага хвърли вината върху 18-годишния Строл.

Карахме бавно и тръгнах към външната страна, а той явно е поискал да мине през каучука заради гумите, но трябваше поне да се огледа – заяви Фетел. – Това беше напълно излишно, дано повредите не са големи.“

Стюардите оставиха инцидента без последствия, но асът на „скудерията“ може да си изпати допълнително. При евентуална повреда на скоростната кутия ще се наложи смяна, което ще му докара наказание от 5 места назад на старта за следващото състезание в Япония тази неделя. Фетел получи в Малайзия и последния разрешен двигател за сезона, а всяка нова смяна ще доведе до нови наказания.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.