Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Спират изтичането на мозъци с 61 млн. лева Държавата връща млади учени от чужбина с по-големи стипендии

Издирват две момчета край морето във Варна

САЩ налагат санкции върху руски и китайски компании за нарушаване на икономическото ембарго върху Северна Корея

Роналдо с нов гол за „Ювентус“

Затягат контрола над длъжниците

Двудневен траур за трагедията в Генуа (обзор) 440 евакуирани заради опасност от ново срутване

Почина Едуард Успенски – създателят на Чебурашка и Крокодила Гена

Лукс хотелите с над 300 млн. евро приходи 575 хил. туристи са пренощували в София в скъпи хотели

Меркел и Ердоган са заявили желание за подобряване на двустранните отношения

Зидан поиска „Юнайтед“

Битата камериерка на „Златни пясъци“: Австриецът ме удари с юмрук в лицето В съда не се извинил, оправдал се с главоболие

„Левски“ разкара Жорди Гомес

БСП поиска оставките на Цецка Цачева и Зорница Даскалова

Луксозен бункер за 1 млн. евро Дълга бронирана G-класа предлага върхова защита и разкош за двама

G-класата на Mercedes е автомобил, който прилича на бункер с ръбоватите си форми, но канадската фирма за бронировка Inkas го превръща в истинско подвижно убежище от куршуми. Представеният от Inkas модел е от вече спряната от производство G-класа с удължена каросерия до 6,19 м, който тежи „само” 816 кг повече от стандартното изпълнение. Зад това „само” стоят прилаганите олекотени материали, защото защитната облицовка води до сериозно увеличаване на теглото.

55-1-6kol

Който поръчва такъв автомобил, значи има врагове и иска да се чувства на сигурно място, когато пътува от точка А до точка Б. Бронираната G-класа отговаря на най-високата степен на защита BR7 за леко превозно средство с хомологация за масовите пътища. Колата без проблем издържа на обстрел с висококалибрено оръжие, както и на избухването на ръчни гранати.

55-2-6kol

За разлика от солидната работа, която са извършили за обезопасяването на пътническата кабина, специалистите по бронировка не са пипали нищо по двигателя. Бензиновият битурбо мотор V8 с работен обем 5,5 л от варианта AMG 63 запазва мощността си от 571 конски сили. Подсилени са спирачките и окачването заради увеличеното тегло.

55-3-6kol

Шофирането би трябвало да се доближава до това на стандартна G-класа, но собственикът едва ли ще мисли по този въпрос, защото неговото място не е зад волана, а в отделената със стена пътническа клетка. Нейното обзавеждане е коренно променено. Инсталирани са само две луксозни кресла с опори за краката, които се превръщат в легла като в бизнес класа на самолет. Тези седалки, облечени в първокачествена алкантара, са с отопление, охлаждане, вентилация и масажни функции. Далеч пред креслата се намира дървен минибар, а на стената зад шофьорското място е поставен голям екран с разделителна способност 4K, на който пътниците могат да гледат не само филми и телевизия, но и картина от инфрачервените охранителни камери на автомобила. Всичко, което те записват, се съхранява в облак.  Цената на този луксозен и добре обезопасен мобилен „обект” е малко над 1 млн. евро.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.