Министър Вълчев: Усилията по включване на деца в образователната система трябва да са върху ежедневната посещаемост

Тайсън Фюри без секс три месеца

Мащабни протести срещу скъпите горива във Франция Организаторите раздават брошури с планираните блокади, за да не страдат гражданите

Морският бранш скочи срещу обществена поръчка за спасителни кораби

„Антикорупция“ поиска отнемане на имущество за 2,3 млн. лева от Трайчо Трайков

Училището в Черноморец опасно за децата Омбудсманът на Бургас: Има нужда от спешен ремонт

Поставят къщичките за Коледно-новогодишния базар в Благоевград

Русия призова САЩ да прекратят „окупацията“ на зоната около бежанския лагер Рукбан в Южна Сирия

Условна присъда за пиян ученик, убил кмет на пътя

Над 6000 бебета у нас се раждат преждевременно 91 новородени са минали за 11 месеца през отделението по Неонатология към болницата в Търново, спасено е бебе с тегло 900 грама

Льов: Младите имат голям потенциал

330 лв. за коледни подаръци ще заделят любителите на онлайн шопинга Най-често даряваме дрехи и козметика

Сбогуването с Краля

Кметът на София отиде на работа с градския транспорт

Мъри: България все още е затворена страница

Магистрала „Хемус“ остава затворена от Правец до Витинска река

Снимка: Уикипедия

Магистрала „Хемус“ ще остане затворена от пътен възел „Правец“ до пътен възел „Витинска река“ за неопределено време, след като корозирало осветително тяло падна върху кола и уби пътуваща в нея жена.

Тунелът „Ечемишка“ ще бъде отворен, когато бъде осигурено безопасното преминаване на хората, старият път се поддържа в проходимо състояние. Дотогава водачите на леки автомобили може да използват стария път.

Товарните автомобили са пренасочени през Искърското дефиле и през АМ „Тракия“ и през проходите може да се насочат към Северна България. Това заяви директорът на дирекция „Поддържане“ в Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Георги Златев по БНТ.

Формирана е комисия, която да провери металната конструкция. Няма период за ремонт на тунелите, тук се правят огледи и когато констатираме нужда от ремонт. През септември беше направена профилактика, тогава нямаше индикации за проблеми, посочи Златев.

По думите му никой не е целял да се стигне до такъв тежък инцидент. „Това са метални конструкции на над 30 години, имаме значителна корозия, точно затова разчитаме на експерти“, заяви в заключение инж. Златев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.