Максимална печалба от 10% за „Автомагистрали“ ЕАД при строежа на магистрала „Хемус“

ЦСКА срази богати китайци

Ново звено контролира горивата Нова дирекция ще отговаря за регистрация на търговците на горива

Шефът с по-голямо доверие от правителството Ролята на медиите нараства, влиянието на фейсбук намалява

Юрий Асланов за проучването на „Афис“: Няма нищо странно в това левицата да е пред управляващите

US Конгресът забрани излизане от НАТО

Умуват дали да четат обвинителния акт по делото „КТБ“

Бъчварова: ГЕРБ е с няколко крачки напред, защото има много здрави връзки с европейското политическо семейство

Избират „Детска мелодия на годината“ на 23 март в НДК 14 нови авторски песни се състезават в националния фестивал

Близо 300 фалшиви инвалиди от Разградско са съдени да връщат пари Материалите за организирана престъпна група са в Спецпрокуратурата

Кметът на Търново и потомка на Райна Княгиня инициират конкурс за иновативни проекти Инициативата ще бъде представена пред Великотърновския университет, бизнеса и фирмите в сферата на високите технологии

Остров до Созопол става световен арт център “Св. Св. Кирик и Юлита” се преобразява с помощта на музея Лувър

Френската здравна агенция е открила опасни химикали в памперси

Отстранена е аварията в „Люлин“, която остави без ток клиенти на ЧЕЗ

БНТ сваля Валя Ахчиева Мотивът - "максимална равнопоставеност" във вътрешен конкурс за ново разследващо предаване

Магистрала „Хемус“ остава затворена от Правец до Витинска река

Снимка: Уикипедия

Магистрала „Хемус“ ще остане затворена от пътен възел „Правец“ до пътен възел „Витинска река“ за неопределено време, след като корозирало осветително тяло падна върху кола и уби пътуваща в нея жена.

Тунелът „Ечемишка“ ще бъде отворен, когато бъде осигурено безопасното преминаване на хората, старият път се поддържа в проходимо състояние. Дотогава водачите на леки автомобили може да използват стария път.

Товарните автомобили са пренасочени през Искърското дефиле и през АМ „Тракия“ и през проходите може да се насочат към Северна България. Това заяви директорът на дирекция „Поддържане“ в Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Георги Златев по БНТ.

Формирана е комисия, която да провери металната конструкция. Няма период за ремонт на тунелите, тук се правят огледи и когато констатираме нужда от ремонт. През септември беше направена профилактика, тогава нямаше индикации за проблеми, посочи Златев.

По думите му никой не е целял да се стигне до такъв тежък инцидент. „Това са метални конструкции на над 30 години, имаме значителна корозия, точно затова разчитаме на експерти“, заяви в заключение инж. Златев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.