Рефер отсъди дузпа след обещание

Бербатов към Моу: Купи защитници

Задържаха системен нарушител в горите край разложко село

Министър Вълчев: Ефектите от образованието и възпитанието са едни от най-важните за развитието на обществото

Съдят анестезиолог заради смърт на пациент

Сидеров обсъдил с премиера Борисов предложението за оставка на Каракачанов Идеята ми е за заздравяване, а не за разрушаване на управляващата коалиция, поясни лидерът на "Атака"

Ново земетресение от 5,1 по Рихтер е регистрирано в Йонийско море

Ердоган: Турция очаква първи доставки на газ през газопровода „Турски поток“ през 2019 година

Столичната община ремонтира улици с 10 млн лв. Обновяват участъци в Нови Искър, Кремиковци, Подуяне и Сердика

Голяма част от популярните испански курорти са под вода заради бури (ВИДЕО)

Хейли потвърди брака си с Джъстин, стана Бийбър в инстаграм

Горя БМВ на голмайстора на „Монтана”

Пуснаха срещу парична гаранция механика, прострелял бившата си

Камион с дърва се обърна от мост в Свищов Инцидентът станал край местността „Паметниците“, няма пострадали

Огнеборци припомнят основните правила за пожарна безопасност

Малък V8 за голямото Bentley 4 цилиндъра свалят цената с 33 000 евро

Четири цилиндъра по-малко и 33 000 евро намаление в цената – това предлага Bentley като трети вариант на Bentayga. Свръхлуксозният и бърз SUV бе лансиран през 2016 г. с 6,0-литров двигател W12 с 608 конски сили, след което излезе и дизелова моторизация 4,0 V8 с 435 коня. Тази година се появява трети вариант на задвижване с 4,0-литров бензинов V8 с двойно турбо пълнене с 550 конски сили. Той работи под капака и на Porsche Cayenne Turbo.

„Малкият“ бензинов двигател отстъпва незначително на големия W12. Директното сравнение показва – мощност 550 срещу 608 коня, въртящ момент 770 срещу 900 Nm, максимална скорост 290 км/ч срещу 301 км/ч, спринт от 0 до 100 км/ч – 4,5 сек срещу 4,1 сек. С цена от 175 000 евро 8-циндровият вариант е с 33 000 евро по-евтин от  12-цилиндровия. Bentley представя бензиновия V8 като най-спортната версия в гамата и това е подчертано с черни акценти в екстериора. С диаметър 44 см предните спирачни дискове са най-големите в сериен автомобил.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.