Силните ветрове доведоха до 9 жертви в Европа (ВИДЕО)

Вятърът утихва днес, ще е слънчево

Георги Вълев от „Килърите“: Властта и бизнесът убиха Петър Христов

Дете е със счупен крак в болница, след като е блъснато на пешеходна пътека във Варна

Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Манолова: „Топлофикация“ вместо мартеничка, може да върже на потребителя тенекия

Снимка: Архив

Който е решил да търси неустойка от „Топлофикация“ трябва да го направи до 1 март, защото вместо да му се върже мартеничка, „Топлофикация“ може да му върже тенекия. Това каза на пресконференция омбудсманът на Р България Мая Манолова.

„Изключително съм притеснена от проблемите и неудобствата, които аварията причини на столичани. Приемната ни е пълна, телефоните прегряха. Хората питат какви са причините за аварията и кога ще имат парно и вода, какво и по какъв начин ще бъдат обезщетени“, заяви Манолова и подчерта, че е обезпокоена от опитите на ръководството на „Топлофикация“ да заблуди гражданите за вида и размера на обезщетенията и начините, по които гражданите могат да го поискат.

„Не е достатъчно „Топлофикация“ да се откаже да събира плащане за дните, в които гражданите са били без парно, а самата тя да се ангажира със заплащането на неустойка. Посъветвах гражданите да подадат жалби с искане на неустойка до 1 март, като настояват за проверка на топломерите в абонатните станции. Датата 1 март не е избрана случайно нито е свързана с мартеничките, както се изрази г-н Беловски, а защото данните за подадената топлоенергия ден по ден и час по час се съхраняват 30 дни“, допълни Манолова. По думите й на 1 март ще се изтрият данните за 1 февруари.

Тя уточни, че данните за месечното потребление на топлонергия се съхраняват 36 месеца, което означава, че след 10, 20, 36 месеца, ще може да се провери какво е количеството топлоенергия, употребено през месец февруари, но не ден по ден. „В края на следващия месец няма да може да бъде установено“, добави още тя.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Каквото и да направим, пак ще ни изпързалят.Нали са монополисти.Законите са създадени в тяхна полза и затова пак ще духаме супата.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.