Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Маркетинг експерт: Потенциалът на Пловдив като бъдеща Европейска столица на културата е очевиден

Снимки: Николай Спасов

27pl4003-1„Потенциалът на Пловдив като бъдеща Европейска столица на културата през 2019 година е очевиден и огромен”, заяви водещият експерт по международни комуникации Фернандо Алварес Буска. Испанският специалст е в момента в Пловдив, за да предаде своя опит, придобит като маркетинг директор на „Сан Себастиан – Европейска столица на културата 2016 година”.

„Запознат съм с проекта „Пловдив 2019” и го намирам за много интересен. Надявам се, че и хората ще го приемат. Най-важното при него обаче е съдържанието – ако то е добро, посланието на Пловдив ще се изпълни. Ако имате например концерт на Майкъл Джексън или някоя звезда от неговия ранг, то няма нужда да правите нищо. Защото всички и без това ще дойдат. Но не е необходимо да каните Майкъл Джексън, защото Европа е избрала Пловдив по проект, характерен за града. И за да има успех, всички трябва да работят заедно, заедно като екип, всички. Но потенциалът на Пловдив е очевиден”, допълни Фернандо Алварес Буска. Според маркетинг експерта най-важно за една културна столица е съдържанието на събитията, с което да се предаде посланието на Пловдив.

„Пловдив трябва да заложи на себе си, а не на копирания от други градове. Европейската комисия в Брюксел е избрала Пловдив, защото е бил различен”, допълни Буска. Той уточни, че баските от Сан Себастиан са имали време за подготовка, колкото и Пловдив, но са разполагали с бюджет от 45 млн.евро, 15 млн. от които са дошли от спонсори, за да реализират с тези пари над 2000 събития и 100 проекта през 2016 година. Буска призна, че е останал силно впечатлен от мотото на „Пловдив 2019” – „Заедно”. Слоганът бил сходен с този на „Сан Себастиан 2016” – „Да преживеем заедно”.

„Нашето мото бе отражение на историята на баските. Политическото насилие и разделението между хората роди нашето мото. Искахме да обединим обществото. Ние не целяхме да обновяваме и създаваме сгради, а да работим по проекти. Инвестирахме в хората и проектите. Днес социалната атмосфера в Сан Себастиан е много по-добра”, допълни баскът Фернандо Буска. Той разкри, че през първото тримесечие на 2016 г. броят на туристите в Сан Себастиан се е увеличил с 2016 г., но не се нае да прогнозира какъв ръст в това отношение ще постигне Пловдив през 2019 г.

„Освен това няма как да определим дали всички идват заради факта, че градът е Европейска културна столица. Важно е да се види, колко ще дойдат след 2019 година”, категоричен е маркетинг експертът от Сан Себастиан.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.