Оставиха в ареста 21-годишния мъж, обвинен в убийството на майка си

​В Словения заловиха 275 кг наркотици, задържани са 9 души

Сайтът на парламента се срина

Берен Саат се скара със свекърва си

Една Деси пролет прави Деси Ламбина изпразни сметките си за благотворителния проект „Магис”

Задържаха трима души за пушене на марихуана пред НС

Адел се раздели със съпруга си

Алла Пугачова бяга от болница, заради Емил Руската Примадона стана на 70

Косово върна в страната над 100 джихадисти и техни семейства от Сирия

Елизабет Шу в комиксова екстраваганца „The Boys” се насочва към тийн аудиторията

Евродепутатът Ева Майдел: Имаме най-добрите икономически показатели в новата история на България

Билков цяр „Разгонен козел” носи потентност Фармацевтка забърква 135 фиторецепти, има дори за рак

Четирима пострадаха при верижна катастрофа край Търново Помляни са 6 коли на пътя Велико Търново – София край с. Ново село

Откриха 59 нелегални мигранти в откраднат български камион в Гърция Платили по 1500 евро на човек, за да бъдат закарани до Солун

Един от осъдените за смъртта на Чората – Мирослав Писов, се предаде доброволно в полицията в Благоевград

Маркетинг експерт: Потенциалът на Пловдив като бъдеща Европейска столица на културата е очевиден

27pl4003-1„Потенциалът на Пловдив като бъдеща Европейска столица на културата през 2019 година е очевиден и огромен”, заяви водещият експерт по международни комуникации Фернандо Алварес Буска. Испанският специалст е в момента в Пловдив, за да предаде своя опит, придобит като маркетинг директор на „Сан Себастиан – Европейска столица на културата 2016 година”.

„Запознат съм с проекта „Пловдив 2019” и го намирам за много интересен. Надявам се, че и хората ще го приемат. Най-важното при него обаче е съдържанието – ако то е добро, посланието на Пловдив ще се изпълни. Ако имате например концерт на Майкъл Джексън или някоя звезда от неговия ранг, то няма нужда да правите нищо. Защото всички и без това ще дойдат. Но не е необходимо да каните Майкъл Джексън, защото Европа е избрала Пловдив по проект, характерен за града. И за да има успех, всички трябва да работят заедно, заедно като екип, всички. Но потенциалът на Пловдив е очевиден”, допълни Фернандо Алварес Буска. Според маркетинг експерта най-важно за една културна столица е съдържанието на събитията, с което да се предаде посланието на Пловдив.

„Пловдив трябва да заложи на себе си, а не на копирания от други градове. Европейската комисия в Брюксел е избрала Пловдив, защото е бил различен”, допълни Буска. Той уточни, че баските от Сан Себастиан са имали време за подготовка, колкото и Пловдив, но са разполагали с бюджет от 45 млн.евро, 15 млн. от които са дошли от спонсори, за да реализират с тези пари над 2000 събития и 100 проекта през 2016 година. Буска призна, че е останал силно впечатлен от мотото на „Пловдив 2019” – „Заедно”. Слоганът бил сходен с този на „Сан Себастиан 2016” – „Да преживеем заедно”.

„Нашето мото бе отражение на историята на баските. Политическото насилие и разделението между хората роди нашето мото. Искахме да обединим обществото. Ние не целяхме да обновяваме и създаваме сгради, а да работим по проекти. Инвестирахме в хората и проектите. Днес социалната атмосфера в Сан Себастиан е много по-добра”, допълни баскът Фернандо Буска. Той разкри, че през първото тримесечие на 2016 г. броят на туристите в Сан Себастиан се е увеличил с 2016 г., но не се нае да прогнозира какъв ръст в това отношение ще постигне Пловдив през 2019 г.

„Освен това няма как да определим дали всички идват заради факта, че градът е Европейска културна столица. Важно е да се види, колко ще дойдат след 2019 година”, категоричен е маркетинг експертът от Сан Себастиан.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.