На 23 март 2019 да почерпят

Бирената диета – радост за небцето Тя наистина е ефективна, но има строги правила

Петролни гиганги харчат стотици милиони за информация срещу глобалното затопляне

Гражданската авиация по света изпитва остър недостиг на пилоти

Тръмп отмени санкции срещу Северна Корея часове след налагането им

Германия арестува 11 души за подготовка на терористични нападения

Русия започва серийно производство на ракетите „Ангара“

Заличават 18 туроператора от националния регистър

Тръмп удари рамо на Нетаняху преди вота (обзор) САЩ може да признаят Голанските възвишения за израелски (ИНФОГРАФИКА)

България започна с хикс евроквалификациите, младок на крачка от мечтан дебют

Ердоган: Израел няма право да окупира Голанските възвишения

Копие на чудотворната икона Богородица Всецарица пристигна в София

Елиф от „Намери ме“ стана на 10 години Малката актриса Изабела Дамла Гювенилир е родена в Ню Йорк

Ана Бърнабич: Сърбия не трябва да забравя жертвите на натовските удари

Саудитска Арабия иска минимална цена на петрола от 70 долара за барел

Масово карат в нарушение през Своге (обзор)

Своге

Шофьорите масово карат с 30 % по-висока скорост от разрешената в участъка, в който катастрофира автобусът в Своге. Това съобщиха вчера от Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) като се позоваха на данни от трафик камерите. Екип на „Труд” видя, че само на 80 метра от фаталния завой в Своге има арка с камери на АПИ, но те не правят записи, а само отчитат преминаващите превозни средства.

По първоначални експертни заключения по показанията на тахошайбата, автобусът се е движел с 53 км/ч, което горе-долу повтаря масовия случай за превишение от 30 % на разрешените 40 км/ч. Ето защо от АПИ са решили за повишаване безопасността на движение в участъка скоростта да бъде намалена на 30 км/ч.

Частна лаборатория, акредитирана за подобни изследвания, е одобрявала материалите, с които се е работило по участъка в Своге, обясни вчера регионалният министър Николай Нанков. Той добави, че ще направят паспортизация – събиране на информацията за пътищата от всички институции на едно място, за да се предотвратят нови инциденти.
Във вторник в офиса на „Трейс Груп Холд“ е получено писмо от АПИ с искане да се ремонтира пътя край Своге. И компанията вече работи по заданието.

Преди ден министър Нанков заяви, че в асфалта край Своге има варовик, който се полира и прави пътя хлъзгав. Варовик се използва при рецептите за асфалт и това не е изключение, коментира за „Труд“ председателят на УС на Научно-техническите съюзи по транспорта инж. Ясен Ишев. Той поясни, че варовикът е от по-слабите материали, които са с по-нисък коефициент на полируемост за разлика например от доломитите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. А какво става с тировете и автобусите, които не могат да вземат завоя без да навлязат в насрещната лента за движение?Не е ли това перманентна предпоставка за още катастрофи!?

  2. Навсякъде е така! Но отделно на места ограниченията на скоростта е отговаря не действителното положение – например може да се кара с 70км/ч спокойно, ограничението е 40. Отделно мотористите карат с 80-90 км/ч там където ограничението е 50, а извън града не падат под 130.

  3. Nai dobre za po dobra bezopastnost e putnicite da slqzat i butat avtobusa do preminavane na opasniq u4astuk. Ako v tozi slu4ai shofiora ne ovladee avtobusa to pone 6te moje da sko4i ot nego v dvijenie i katastrofite 6te namaleqt i nai ve4e nqma da ima previshavane na razreshenata skorost ot 30 km/4as sega 🙂

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.