На 11 декември 2018 да почерпят

Зрелищен дуел във „Фермата“ отстреля още един участник преди финала

Венецуела и Русия ще проведат съвместни военни учения

Макрон обеща повишение на минималната заплата със 100 евро

Конституционният съд на Молдова отново отстрани Додон

Доналд Туск: Няма да предоговаряме Брекзит, но сме готови да помагаме на Великобритания

Откриха случаи на ку-треска по овце във Видиинско, заразен е и мъж

Проф. Георги Близнашки: Във Франция хората знаят за какво протестират, а у нас имат странни искания

Кметът на Благоевград с послание към децата в „Часът на приказния разказвач“: Няма по-хубаво място от дома

Министър Ангелкова: Туризмът хармонира с екологията, а лифтът е най-екологичния вид транспорт

Европа с отлична оценка за пътищата ни Асфалтът отговаря на всички стандарти, показват взетите проби, анализирани в Италия

Заев до Каракачанов: Мое право е да бъда македонец и да говоря македонски език

Пената и Любко заедно за ЧРД на Ганчев

Станишев: България и Румъния са изпълнили всички критерии за Шенген, играе се непочтена игра

Сайтът за глоби на КАТ рухна заради нов софтуер (обзор) Блокирани са и системите за издаване на шофьорски книжки

„Мастъркард” продали на „Гугъл” данни за клиентите си с цел по-ефективна реклама

Снимка: Pixabay

Компанията „Мастъркард” продали на технологичния гигант „Гугъл” данни за клиентите си от Съединените щати с цел по-ефективна реклама, пише „Блумбърг”. Изданието е потвърдило информацията за сделката с четири независими източника, два от които са работили пряко по сделката между двете компании.

До момента няма официални данни за сключване на каквото и да било споразумение между двете компании.

Според „Блумбърг” от компанията за плащания с карта, чиито продукти се използват в цял свят, е продала данните, които показват какво са купували техните клиенти за последната една година. От своя страна „Гугъл” сравнили тези данни с онлайн рекламите, за да направят по-точна преценка дали те наистина са повлияли върху продажбите.

Равносметката и получените данни са достъпни за част от рекламодателите в „Гугъл”.

Клиентите на „Мастъркард” така и не са уведомени, че данните им се продават и използват от други компании, което повдига въпроси за поверителността на тази информация, посочват от „Блумбърг”.

Според източниците на изданието „Гугъл” платили милиони долари за тези данни, като част в сделката влизало също технологичният гигант да предоставя част от приходите от реклама на „Мастъркард”. Говорител на „Гугъл” заявил за „Блумбърг”, че подобно споразумение няма.

Говорителят уточнява, че всичките им инструменти, предоставени на рекламодатели за използване, са защитени и данните в тях няма как да бъдат използвани от трети лица.

От „Блумбърг” посочват, че е възможно това да не е единствената сделка между „Гугъл” и компании за кредитни карти.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.